Manažér nákupu

OMS, a.s.

Miesto práce
Dojč, okres Senica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 2000

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte skúsenosti na vedúcej pozícii v oblasti nákupu materiálov a služieb vo väčšej spoločnosti a motivuje Vás byť súčasťou INOVATÍVNEJ spoločnosti udávajúcej trend na trhu v oblasti OSVETLENIA a SMART riešení, a zároveň ste typ človeka, pre ktorého je výzvou vytváranie stratégií a zefektívňovanie procesov so schopnosťou viesť ľudí, v tom prípade máme pre Vás skvelú pracovnú príležitosť!

Náplňou práce na pozícii Manažér nákupu v našej spoločnosti je:
• Riadenie a manažovanie všetkých procesov spojených s obstarávaním tovaru a služieb, príprava celkovej koncepcie nákupu.
• Vedenie zamestnancov oddelenia nákupu. Ich motivácia, riadenie a hodnotenie pracovného výkonu. Vedenie mítingov. Spolupráca s oddelením plánovania.
• Realizácia prieskumu, analýz a výber požadovaných materiálov.
• Vyjednávanie o zmluvách, cenách, termínoch a podmienkach na zabezpečenie optimálnych nákladov a spoľahlivých dodávok.
• Udržiavanie a budovanie vzťahov s dodávateľmi.
• Participácia na udržiavaní zvyšovaní efektivity plánovacích procesov spoločnosti.
• Spolupráca pri koordinácii procesov plánovania výroby a nákupu v spoločnosti, koordinácia a komplexné zabezpečenie nákupných procesov v spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Skvelá príležitosť nastavovať nové procesy, budovať stratégiu
• Flexibilné prostredie s veľkou mierou sebarealizácie
• Práca v dynamickej a inovatívnej spoločnosti udávajúcej trendy na trhu
• Zvýhodnené závodné stravovanie priamo v sídle spoločnosti
• Notebook, telefón aj na súkromné účely

Informácie o výberovom konaní

Po zaslaní životopisu budeme v priebehu výberového procesu telefonicky kontaktovať uchádzačov, ktorí vyhovujú požiadavkám a predstave vhodného kandidáta na danú pozíciu, prípadne by sme im vedeli ponúknuť inú pracovnú príležitosť. Ostatných kandidátov budeme informovať mailom.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.10.2018 (ostáva ešte 9 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• VŠ vzdelanie, min. I. stupeň
• preukázateľná skúsenosť s riadením nákupu min.2 roky, či už na pozícii tím líder, vedúci alebo manažér
• skúsenosť s vedením väčšieho počtu zamestnancov
• komunikatívna znalosť anglického jazyka
• MS Office na pokročilej úrovni
• spoľahlivosť, tímovosť, schopnost ľudí motivovať, flexibilita, proaktívny prístup

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

OMS, a.s. je už niekoľko rokov najväčším výrobcom svietidiel v strednej a východnej Európe, ktorá je zameraná na produkciu svietidiel pre interiér a exteriér. Je jedným z lídrov v najnovších trendoch osvetlenia, kvalite osvetlenia, v LED technológiách a v prinášaní inovácií v lightingu.
Vďaka technológiám, posilneniu výskumu a vývoja, je dnes silne zákaznícky orientovaná so širokým produktovým portfóliom pre všetky skupiny zákazníkov. Základnou filozofiou pre OMS je prozákaznícka orientácia, schopnosť produkovať kvalitné výrobky za zákaznícky atraktívne ceny pri najkratších možných dodacích lehotách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

OMS, spol. s r.o.
419
906 02 Dojč
http://www.omslighting.com
ID: 3463689   Dátum zverejnenia: 11.9.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 2000