Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný reprezentant pre zariad. soc. služieb, BA a TT kraj, 1.400EUR
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacZákladná mzda 1.400EUR, príp. dohodou podľa skúseností. Odmeny za získanie nových zákazníkov a podiel zo zisku (4-mesačný cyklus odmien)
1 400 EUR/mesiacZákladná mzda 1.400EUR, príp. dohodou podľa skúseností. Odmeny za získanie nových zákazníkov a podiel zo zisku (4-mesačný cyklus odmien)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Budovanie vzťahov s personálom zariadení sociálnych služieb (riaditelia, zdravotné sestry) za účelom edukácie a rozvoja vzájomnej spolupráce v regióne Bratislavského a Trnavského kraja. Nastavenie efektívnej spolupráce medzi lekárňou a zariadením sociálnych služieb na úrovni Key account managementu.
* Rozvoj spolupráce založenej na edukácii, poradenstve a servise poskytovaného zo strany firmy.
* Budovanie silných dlhodobých vzťahov s odbornými pracovníkmi a mapovanie procesu rozhodovania a osôb s rozhodovacími právomocami.
* Vyžadujeme proaktívny a konštruktívny prístup pri riešení zverených úloh.
* Plánovať a realizovať trasy a návštevy zákazníkov na základe analýzy ich potenciálu.
* Zodpovednosť za rozvoj zvereného portfólia a regiónu.
* Rozvoj spolupráce založenej na edukácii, poradenstve a servise poskytovaného zo strany firmy.
* Budovanie silných dlhodobých vzťahov s odbornými pracovníkmi a mapovanie procesu rozhodovania a osôb s rozhodovacími právomocami.
* Vyžadujeme proaktívny a konštruktívny prístup pri riešení zverených úloh.
* Plánovať a realizovať trasy a návštevy zákazníkov na základe analýzy ich potenciálu.
* Zodpovednosť za rozvoj zvereného portfólia a regiónu.
Zamestnanecké výhody, benefity
* Ponúkame stabilnú, dynamickú a zodpovednú prácu v profesionálnom kolektíve, odborné zaškolenie a adekvátne finančné ohodnotenie.
* Pevné zázemie zo strany firmy a kolegov, postaveného na báze rodinného prostredia a kolegiálnej pomoci.
* Pracovné prostredie s vysokou flexibilitou a možnosťou prispôsobenia.
* Zázemie veľkej spoločnosti pevne etablovanej na trhu.
* Práca v priateľskom rodinnom prostredí.
* Možnosť odborného vzdelávania a osobného rozvoja.
* Služobný automobil aj na súkromné účely.
* Mobil a notebook aj na súkromné účely.
* Flexibilná pracovná doba.
* Pevné zázemie zo strany firmy a kolegov, postaveného na báze rodinného prostredia a kolegiálnej pomoci.
* Pracovné prostredie s vysokou flexibilitou a možnosťou prispôsobenia.
* Zázemie veľkej spoločnosti pevne etablovanej na trhu.
* Práca v priateľskom rodinnom prostredí.
* Možnosť odborného vzdelávania a osobného rozvoja.
* Služobný automobil aj na súkromné účely.
* Mobil a notebook aj na súkromné účely.
* Flexibilná pracovná doba.
Informácie o výberovom konaní
V prípade vážneho záujmu nám prosím pošlite svoj životopis. Ozveme sa len uchádzačom, ktorí spĺňajú podmienky. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
zdravotníctvo, sociálna práca,
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
zdravotníctvo, zariadenia sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* Skúsenosti s predajom zdravotníckych pomôcok alebo iného tovaru do zariadení sociálnych služieb sú podmienkou
* Vyjednávacie a predajné zručnosti
* Proaktívnosť a schopnosť získať ostatných
* Komunikačné a organizačné schopnosti
* Bydlisko v regióne BA, príp. TT a len blízke okolie
* Vyjednávacie a predajné zručnosti
* Proaktívnosť a schopnosť získať ostatných
* Komunikačné a organizačné schopnosti
* Bydlisko v regióne BA, príp. TT a len blízke okolie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme perspektívna farmaceutická spoločnosť s 16-ročnou históriou s pôsobnosťou na celom Slovensku. Prevádzkujeme sieť lekární, vedenú odborným farmaceutom, s väčším dôrazom na profesijný rozvoj a vyššiu odbornú úroveň farmaceutickej práce našich zamestnancov (napr. IPL, spolupráca s DSS, atď.). Spájame aplikáciu tradičnej farmácie s novými technológiami a prístupmi orientovanými na pacienta. Rodinné zázemie a atmosféra, finančná stabilita, odbornosť a profesionalita sú základom, o ktorý opierame všetky naše aktivity.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4372028
Dátum zverejnenia: 1.7.2022
2022-07-01
lokalita: Bratislavský kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Key account manager, Obchodný zástupca Spoločnosť: OMEGA Lekáreň
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac