Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior Digital Manager - Programmatic Advertising
OMD Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Einsteinova 23, Bratislava
Einsteinova 23, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• V spolupráci s klientom/account manažérom nastavuje ciele a KPIs programatických kampaní
• Zabezpečuje, aby zadania na program. kampane boli úplné, obsahovali potrebné výkonnostné parametre
• Zabezpečuje plánovanie a implementáciu program. kampaní, reporting a manažment rozpočtu klienta.
• Priebežne analyzuje výsledky, projektuje vývoj kampaní a proaktívne predkladá návrhy na stratégiu a taktiku optimalizácie kampane
• Zodpovedá za včasnú a bezchybnú aktiváciu programatických kampaní, implementáciu, optimalizáciu, priebežné napĺňanie rozpočtu, biddovacie a kreatívne testy pre portfólio účtov
• Pozná hlavných partnerov v DSP technológiách a hlavných mediálnych partnerov pre zadané kampane
• Manažment programatických kampaní pre zverených klientov, vrátane stanovenia stratégie, projektového manažmentu a prezentácie výsledkov
• Aktívna komunikácia s klientmi a poradenstvo týkajúce sa programatickej reklamy
• Priamy dohľad, vedenie mladších špecialistov na programatickú reklamu a poradenstvo
• Zabezpečuje, aby zadania na program. kampane boli úplné, obsahovali potrebné výkonnostné parametre
• Zabezpečuje plánovanie a implementáciu program. kampaní, reporting a manažment rozpočtu klienta.
• Priebežne analyzuje výsledky, projektuje vývoj kampaní a proaktívne predkladá návrhy na stratégiu a taktiku optimalizácie kampane
• Zodpovedá za včasnú a bezchybnú aktiváciu programatických kampaní, implementáciu, optimalizáciu, priebežné napĺňanie rozpočtu, biddovacie a kreatívne testy pre portfólio účtov
• Pozná hlavných partnerov v DSP technológiách a hlavných mediálnych partnerov pre zadané kampane
• Manažment programatických kampaní pre zverených klientov, vrátane stanovenia stratégie, projektového manažmentu a prezentácie výsledkov
• Aktívna komunikácia s klientmi a poradenstvo týkajúce sa programatickej reklamy
• Priamy dohľad, vedenie mladších špecialistov na programatickú reklamu a poradenstvo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite životopis spolu s MOTIVAČNÝM LISTOM a fotkou na uvedenú e-mailovú adresu. (CV bez motivačného listu nebudú posunuté do výberového konania).
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené.
Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené.
Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie II. stupňa. Alebo výraznú relevantnú skúsenosť v oblasti digitálnej reklamy, potvrdzujúcu predpoklady a vášeň pre prácu v digitálnom prostredí
• Výborná znalosť AJ slovom aj písmom
• Min. 4 roky skúseností v digitálnych médiách a zároveň min. 2 roky skúseností v programatickej reklame a klientskom servise
• Pokročilé chápanie a skúsenosti s Ad Traffickingom, prednostne DoubleClick, Adform
• Schopnosť time-manažmentu a organizácie práce
• Výborné manažérske a komunikačné zručnosti, tímový hráč
• Výborné vyjadrovacie a organizačné zručnosti – schopnosť určovať priority jednotlivých projektov.
• Výborná znalosť AJ slovom aj písmom
• Min. 4 roky skúseností v digitálnych médiách a zároveň min. 2 roky skúseností v programatickej reklame a klientskom servise
• Pokročilé chápanie a skúsenosti s Ad Traffickingom, prednostne DoubleClick, Adform
• Schopnosť time-manažmentu a organizácie práce
• Výborné manažérske a komunikačné zručnosti, tímový hráč
• Výborné vyjadrovacie a organizačné zručnosti – schopnosť určovať priority jednotlivých projektov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme 30-členný tím v OMD Slovakia, marketingová komunikačná agentúra. Ako súčasť Omnicom Media Group obsluhujeme na Slovensku viac ako 70 špičkových klientov.
V OMD veríme, že naša agentúra by mala odrážať slovenskú spoločnosť, v ktorej žijeme. Či už ide o vek, zdravotné postihnutie, vzdelanie, etnickú príslušnosť, pohlavie, národnosť, náboženstvo alebo sexuálnu orientáciu. Jednoducho, povzbudzujeme ľudí z akéhokoľvek prostredia, aby sa prihlásili. Ak niečo definuje OMD, tak je to filozofia, že nič nie je dôležitejšie ako naši ľudia.
V OMD veríme, že naša agentúra by mala odrážať slovenskú spoločnosť, v ktorej žijeme. Či už ide o vek, zdravotné postihnutie, vzdelanie, etnickú príslušnosť, pohlavie, národnosť, náboženstvo alebo sexuálnu orientáciu. Jednoducho, povzbudzujeme ľudí z akéhokoľvek prostredia, aby sa prihlásili. Ak niečo definuje OMD, tak je to filozofia, že nič nie je dôležitejšie ako naši ľudia.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3203500
Dátum zverejnenia: 6.11.2017
2017-11-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, PPC špecialista, SEO analytik, Social media specialist Spoločnosť: OMD Slovakia, s.r.o.