Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent / odborná asistentka riaditeľa
Omanca s.r.o.
Miesto práce
Nové Zámky
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
15.06.2021
15.06.2021
Mzdové podmienky (brutto)
Od 315 EUR/mesiacvýkonnostné odmeny. Prvé 3 mesiace polovičný úväzok riadna pracovná zmluva. Po zapracovaní možnosť pracovať na plný úväzok (podľa dohody).
Od 315 EUR/mesiacvýkonnostné odmeny. Prvé 3 mesiace polovičný úväzok riadna pracovná zmluva. Po zapracovaní možnosť pracovať na plný úväzok (podľa dohody).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadám asistentku/ asistenta , pre starostlivosť o existujúcich klientov.
Pôsobím ako oblastný riaditeľ vo finančnom sprostredkovaní so zameraním na správu majetku. 11 rokov kariéry znamená veľa starostlivosti o existujúcich klientov.
Práca v kancelárii v Nových Zámkoch , časť aktivít sa dá z domu.
Počas prvých 3 mesiacov skúšobná doba na polovičný úväzok, na riadnu pracovnú zmluvu.
Po troch mesiacoch možnosť na plný úväzok, podľa dohody.
Plat - základ podľa minimálnej mzdy + odmeny dohodou.
Skúsenosť s finančným sprostredkovaním výhoda.
Registrácia v niektorých sektoroch NBS veľká výhoda, ale nie nutnosť.
Nutné počas prvého mesiaca absolvovať vzdelávanie našej spoločnosti pre asistentky.
Po troch mesiacoch registrácia a absolvovanie skúšok NBS v sektore poisťovníctva, úverov, kapitálového trhu. Toto je nutné pre samostatnú komunikáciu.
Pracovná náplň :
Starostlivosť o existujúcich klientov.
Samostatná komunikácia s finančnými inštitúciami .
Plánovanie aktivít riaditeľa.
Administratívna činnosť.
Administratívna činnosť pre tím.
Pôsobím ako oblastný riaditeľ vo finančnom sprostredkovaní so zameraním na správu majetku. 11 rokov kariéry znamená veľa starostlivosti o existujúcich klientov.
Práca v kancelárii v Nových Zámkoch , časť aktivít sa dá z domu.
Počas prvých 3 mesiacov skúšobná doba na polovičný úväzok, na riadnu pracovnú zmluvu.
Po troch mesiacoch možnosť na plný úväzok, podľa dohody.
Plat - základ podľa minimálnej mzdy + odmeny dohodou.
Skúsenosť s finančným sprostredkovaním výhoda.
Registrácia v niektorých sektoroch NBS veľká výhoda, ale nie nutnosť.
Nutné počas prvého mesiaca absolvovať vzdelávanie našej spoločnosti pre asistentky.
Po troch mesiacoch registrácia a absolvovanie skúšok NBS v sektore poisťovníctva, úverov, kapitálového trhu. Toto je nutné pre samostatnú komunikáciu.
Pracovná náplň :
Starostlivosť o existujúcich klientov.
Samostatná komunikácia s finančnými inštitúciami .
Plánovanie aktivít riaditeľa.
Administratívna činnosť.
Administratívna činnosť pre tím.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavá práca, žiadny stereotyp.
Sledujeme nasadenie správnosť zrozumiteľnosť a zmysluplnosť práce.
Do istej miery flexibilná pracovná doba.
Ucelený vzdelávací program, ak si vhodná osobnosť, všetko ťa naučíme
Profesionálny rast
Osobnostný rast
Super kolektív, rodinná atmosféra, teambuildingy
Sledujeme nasadenie správnosť zrozumiteľnosť a zmysluplnosť práce.
Do istej miery flexibilná pracovná doba.
Ucelený vzdelávací program, ak si vhodná osobnosť, všetko ťa naučíme
Profesionálny rast
Osobnostný rast
Super kolektív, rodinná atmosféra, teambuildingy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť. Časová flexibilita výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Omanca, s.r.o. je súčasťou siete pobočiek po celom Slovensku s 12 ročnými skúsenosťami s consultingom pre správu majetku. Poskytovanie služieb nám zastrešuje spoločnosť SwissLife Select Slovensko a. s. Po zaslaní životopisu Vás budeme kontaktovať v prípade splnenia základných kritérií na obsadzovanú pozíciu.
ID: 4031356
Dátum zverejnenia: 18.5.2021
2021-05-18
lokalita: Nové Zámky Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: Omanca s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 315 EUR/mesiac