Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník
OLICORP Consulting s.r.o.
Miesto práce
Pajštúnska 1, Petržalka
Pajštúnska 1, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac
1 200 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáš prácu, v ktorej si osvojíš teoretické znalosti účtovania a účtovných predpisov? Baví ťa účtovníctvo? Tak poď pracovať pre dynamicky sa rozvíjajúcu spoločnosť.
U nás máš vytvorené vhodné podmienky, aby si sa stál účtovníkom profesionálom.
Náplň práce:
a) evidencia došlých a odoslaných dokladov v účtovnom programe
b) spolupráca na podkladoch k daňovému priznaniu
c) report hlavnému účtovníkovi
d) evidencia došlej a odoslanej pošty, zakladanie dokumentov
U nás máš vytvorené vhodné podmienky, aby si sa stál účtovníkom profesionálom.
Náplň práce:
a) evidencia došlých a odoslaných dokladov v účtovnom programe
b) spolupráca na podkladoch k daňovému priznaniu
c) report hlavnému účtovníkovi
d) evidencia došlej a odoslanej pošty, zakladanie dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť neustáleho vzdelávania a rastu
- školenia v ekonomickej oblasti
- práca na nových projektoch
- školenia v ekonomickej oblasti
- práca na nových projektoch
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis spolu s označením pozície na nižšie uvedenú e-mailovú adresu.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.
Súhlasím, aby spoločnosť OLICORP Consulting s.r.o., sídlom: Pajštúnska 1, 851 02 Bratislava spracovala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.
Súhlasím, aby spoločnosť OLICORP Consulting s.r.o., sídlom: Pajštúnska 1, 851 02 Bratislava spracovala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa vedením: miezd, účtovníctva, DPH, daňové priznanie, ekonomické poradenstvo.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 1262001
Dátum zverejnenia: 7.3.2022
2022-03-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Účtovník Spoločnosť: OLICORP Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac