Property Administrator/6 hod. úväzok

OKIN FACILITY SK, s.r.o.

Miesto práce
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR/brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- dohľad nad dennou prevádzkou zverenej administratívnej budovy a garážového domu; predovšetkým nad údržbou, čistotou a upratovaním, údržbou zelene, odpadovým hospodárstvom, bezpečnosťou a recepčnými službami, zimnou údržbou, parkovacím systémom, vstupným systémom a inými činnosťami a službami súvisiacimi s prevádzkou objektu; v zmysle Prevádzkového poriadku objektu a ďalších predpisov;
- zabezpečovanie úloh od zástupcu klienta súvisiacich s prevádzkou objektu;
- aktívna správa Help Desku, prerozdeľovanie úloh
- programovanie parkovacích kariet
- identifikácia a riešenie každodennej agendy prevádzky objektu, reportovanie zástupcovi klienta;
- dohľad nad dodržiavaním hygienických, protipožiarnych predpisov, predpisov bezpečnosti práce zo strany nájomcov, dodávateľov a návštevníkov v zmysle platnej legislatívy a prevádzkového poriadku objektu;
- dohľad a koordinácia činnosti dodávateľov v objekte;
- dohľad nad všetkými službami, servismi a revíziami v objekte;
- dohľad nad plnením servisných a dodávateľských zmlúv, príprava podkladov pre výberové konania a tvorbu rozpočtov;
- kontrola prevádzkových nákladov budovy, dodávateľských faktúr;
- inventarizácia hmotného majetku;
- reportovanie podľa štandardov klienta;
- bežná komunikácia s nájomcami objektu, budovanie dobrých vzťahov (priama komunikácia, profesionálne vystupovanie);
- kontrola prevádzky nájomných kancelárskych priestorov v súlade s prevádzkovým poriadkom a nájomnými zmluvami;
- identifikácia potrieb nájomcov;
- distribúcia faktúr za nájomné a energie;
- spolupráca s vlastníkom objektu na odovzdávaní a preberaní priestorov;
- evidencia objednávok;
- spracovanie a archivácia dokumentov v elektronickej a písomnej podobe
- 2 hodiny denne spolupráca na zabezpečení prevádzky hlavnej recepcie budovy (komunikácia s nájomcami a návštevníkmi, triedenie pošty a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca na hlavný pracovný pomer na 6 hodinový úväzok od PO - PIA
- stravné lístky nad rámec zákona
- možnosť samostatnej práce
- možnosť rozvoja

Informácie o výberovom konaní

Záujemcov prosíme o zaslanie životopisu.

Zaslaním Vášho životopisu súhlasíte, aby poskytnuté osobné údaje boli spracované a použité spoločnosťou OKIN FACILITY SK, s.r.o., Cukrová 14, 811 08 Bratislava v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Žiaľ, z časových dôvodov nie sme schopní odpovedať na všetky prijaté žiadosti. Prosím, zoberte na vedomie, že kontaktovať budeme len záujemcov, ktorých sa rozhodneme pozvať na pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

príjemné, reprezentačné schopnosti
skúsenosti na podobnej pozícií
dobré organizačné zručnosti
zmysel pre detail, precíznosť
komunikatívnosť, ústretovosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

OKIN FACILITY SK, s.r.o. poskytuje komplexné riešenia v oblasti integrovaného Facility Managementu.

Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://documents.okinfacility.com/SK/DataCandidatePosition.pdf

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3741339  Dátum zverejnenia: 16.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/brutto