Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Property Administrator/6 hod. úväzok
OKIN FACILITY SK, s.r.o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Dúbravská cesta 2, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.9.2019
1.9.2019
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR/brutto
1000 EUR/brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- dohľad nad dennou prevádzkou zverenej administratívnej budovy a garážového domu; predovšetkým nad údržbou, čistotou a upratovaním, údržbou zelene, odpadovým hospodárstvom, bezpečnosťou a recepčnými službami, zimnou údržbou, parkovacím systémom, vstupným systémom a inými činnosťami a službami súvisiacimi s prevádzkou objektu; v zmysle Prevádzkového poriadku objektu a ďalších predpisov;
- zabezpečovanie úloh od zástupcu klienta súvisiacich s prevádzkou objektu;
- aktívna správa Help Desku, prerozdeľovanie úloh
- programovanie parkovacích kariet
- identifikácia a riešenie každodennej agendy prevádzky objektu, reportovanie zástupcovi klienta;
- dohľad nad dodržiavaním hygienických, protipožiarnych predpisov, predpisov bezpečnosti práce zo strany nájomcov, dodávateľov a návštevníkov v zmysle platnej legislatívy a prevádzkového poriadku objektu;
- dohľad a koordinácia činnosti dodávateľov v objekte;
- dohľad nad všetkými službami, servismi a revíziami v objekte;
- dohľad nad plnením servisných a dodávateľských zmlúv, príprava podkladov pre výberové konania a tvorbu rozpočtov;
- kontrola prevádzkových nákladov budovy, dodávateľských faktúr;
- inventarizácia hmotného majetku;
- reportovanie podľa štandardov klienta;
- bežná komunikácia s nájomcami objektu, budovanie dobrých vzťahov (priama komunikácia, profesionálne vystupovanie);
- kontrola prevádzky nájomných kancelárskych priestorov v súlade s prevádzkovým poriadkom a nájomnými zmluvami;
- identifikácia potrieb nájomcov;
- distribúcia faktúr za nájomné a energie;
- spolupráca s vlastníkom objektu na odovzdávaní a preberaní priestorov;
- evidencia objednávok;
- spracovanie a archivácia dokumentov v elektronickej a písomnej podobe
- 2 hodiny denne spolupráca na zabezpečení prevádzky hlavnej recepcie budovy (komunikácia s nájomcami a návštevníkmi, triedenie pošty a pod.)
- zabezpečovanie úloh od zástupcu klienta súvisiacich s prevádzkou objektu;
- aktívna správa Help Desku, prerozdeľovanie úloh
- programovanie parkovacích kariet
- identifikácia a riešenie každodennej agendy prevádzky objektu, reportovanie zástupcovi klienta;
- dohľad nad dodržiavaním hygienických, protipožiarnych predpisov, predpisov bezpečnosti práce zo strany nájomcov, dodávateľov a návštevníkov v zmysle platnej legislatívy a prevádzkového poriadku objektu;
- dohľad a koordinácia činnosti dodávateľov v objekte;
- dohľad nad všetkými službami, servismi a revíziami v objekte;
- dohľad nad plnením servisných a dodávateľských zmlúv, príprava podkladov pre výberové konania a tvorbu rozpočtov;
- kontrola prevádzkových nákladov budovy, dodávateľských faktúr;
- inventarizácia hmotného majetku;
- reportovanie podľa štandardov klienta;
- bežná komunikácia s nájomcami objektu, budovanie dobrých vzťahov (priama komunikácia, profesionálne vystupovanie);
- kontrola prevádzky nájomných kancelárskych priestorov v súlade s prevádzkovým poriadkom a nájomnými zmluvami;
- identifikácia potrieb nájomcov;
- distribúcia faktúr za nájomné a energie;
- spolupráca s vlastníkom objektu na odovzdávaní a preberaní priestorov;
- evidencia objednávok;
- spracovanie a archivácia dokumentov v elektronickej a písomnej podobe
- 2 hodiny denne spolupráca na zabezpečení prevádzky hlavnej recepcie budovy (komunikácia s nájomcami a návštevníkmi, triedenie pošty a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na hlavný pracovný pomer na 6 hodinový úväzok od PO - PIA
- stravné lístky nad rámec zákona
- možnosť samostatnej práce
- možnosť rozvoja
- stravné lístky nad rámec zákona
- možnosť samostatnej práce
- možnosť rozvoja
Informácie o výberovom konaní
Záujemcov prosíme o zaslanie životopisu.
Zaslaním Vášho životopisu súhlasíte, aby poskytnuté osobné údaje boli spracované a použité spoločnosťou OKIN FACILITY SK, s.r.o., Cukrová 14, 811 08 Bratislava v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Žiaľ, z časových dôvodov nie sme schopní odpovedať na všetky prijaté žiadosti. Prosím, zoberte na vedomie, že kontaktovať budeme len záujemcov, ktorých sa rozhodneme pozvať na pohovor.
Zaslaním Vášho životopisu súhlasíte, aby poskytnuté osobné údaje boli spracované a použité spoločnosťou OKIN FACILITY SK, s.r.o., Cukrová 14, 811 08 Bratislava v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Žiaľ, z časových dôvodov nie sme schopní odpovedať na všetky prijaté žiadosti. Prosím, zoberte na vedomie, že kontaktovať budeme len záujemcov, ktorých sa rozhodneme pozvať na pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
príjemné, reprezentačné schopnosti
skúsenosti na podobnej pozícií
dobré organizačné zručnosti
zmysel pre detail, precíznosť
komunikatívnosť, ústretovosť
skúsenosti na podobnej pozícií
dobré organizačné zručnosti
zmysel pre detail, precíznosť
komunikatívnosť, ústretovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
OKIN FACILITY SK, s.r.o. poskytuje komplexné riešenia v oblasti integrovaného Facility Managementu.
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://documents.okinfacility.com/SK/DataCandidatePosition.pdf
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
https://documents.okinfacility.com/SK/DataCandidatePosition.pdf
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3741339
Dátum zverejnenia: 16.8.2019
2019-08-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Správca budov Spoločnosť: OKIN FACILITY SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/brutto