Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka obchodného riaditeľa pre oblasť ľudských zdrojov
OKAY Slovakia, spol. s r.o.
Miesto práce
Černyševského 10, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka
Černyševského 10, 851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac1 200€ + výkonnostné hodnotenie
1 200 - 1 500 EUR/mesiac1 200€ + výkonnostné hodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Aktualizácia personálnej agendy v súlade s legislatívou
• Realizácia prvých kol výberových konaní – pozície oblastný manažér, obchodný partner - manažér predajne (FR), personál na nových predajniach
• Aktívne vyhľadávanie nových pracovníkov pre predajne a manažment
• Príprava zaškolovacieho procesu a dohľad nad priebehom zaškolenia – pozície obchodný partner – manažér predajne
• Zaistenie spracovania personálnych ukazovateľov a následný reporting
• Kontrola dodržiavania definovaných stavov personálu predajní
• Vyhodnocovanie výkonu personálu a návrh nápravných opatrení v spolupráci s oblastnými manažérmi
• Príprava a implementácia plánu pre stabilizáciu zamestnancov a motivačných procesov (súťaže)
• Navšteva predajní a komunikácia s oblastnými manažérmi, manažérmi predajní a predajným personálom
• Plnenie ďalších úloh podľa požiadaviek priameho nadriadeného a vedenia spoločnosti
• Rozvrh týždenného pracovného času: 2 dni v kancelárii + 3 dni služobné cesty v rámci SR, príp. Brno
• Realizácia prvých kol výberových konaní – pozície oblastný manažér, obchodný partner - manažér predajne (FR), personál na nových predajniach
• Aktívne vyhľadávanie nových pracovníkov pre predajne a manažment
• Príprava zaškolovacieho procesu a dohľad nad priebehom zaškolenia – pozície obchodný partner – manažér predajne
• Zaistenie spracovania personálnych ukazovateľov a následný reporting
• Kontrola dodržiavania definovaných stavov personálu predajní
• Vyhodnocovanie výkonu personálu a návrh nápravných opatrení v spolupráci s oblastnými manažérmi
• Príprava a implementácia plánu pre stabilizáciu zamestnancov a motivačných procesov (súťaže)
• Navšteva predajní a komunikácia s oblastnými manažérmi, manažérmi predajní a predajným personálom
• Plnenie ďalších úloh podľa požiadaviek priameho nadriadeného a vedenia spoločnosti
• Rozvrh týždenného pracovného času: 2 dni v kancelárii + 3 dni služobné cesty v rámci SR, príp. Brno
Zamestnanecké výhody, benefity
• Stabilné zamestnanie v úspešnej a ziskovej medzinárodnej spoločnosti
• možnosť urobiť rýchlu kariéru v dynamickej expandujúcej spoločnosti
• nadštandardné platové ohodnotenie bude výkonovo založené
• mobilný telefón, notebook, služobný automobil (pre služobné účely)
• práca v mladom a dynamickom kolektíve
• možnosť urobiť rýchlu kariéru v dynamickej expandujúcej spoločnosti
• nadštandardné platové ohodnotenie bude výkonovo založené
• mobilný telefón, notebook, služobný automobil (pre služobné účely)
• práca v mladom a dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
ĎAKUJEME VŠETKÝM UCHÁDZAČOM ZA PREJAVENÝ ZÁUJEM.
POSKYTNUTÉ ÚDAJE STAROSTLIVO POSÚDIME A SPRACUJEME V SÚLADE SO ZÁKONOM O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV.
VZHĹADOM NA VEĹKÝ ZÁUJEM, BOHUŽIAL, NIE JE MOŽNÉ ODPOVEDAŤ KAŽDÉMU KANDIDÁTOVI OSOBNE, PRETO BUDEME TELEFONICKY KONTAKTOVAŤ LEN UCHÁDZAČOV, KTORÍ SPĹŇAJÚ POŽADOVANÉ KRITÉRIÁ NA DANÚ POZÍCIU.
POSKYTNUTÉ ÚDAJE STAROSTLIVO POSÚDIME A SPRACUJEME V SÚLADE SO ZÁKONOM O OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV.
VZHĹADOM NA VEĹKÝ ZÁUJEM, BOHUŽIAL, NIE JE MOŽNÉ ODPOVEDAŤ KAŽDÉMU KANDIDÁTOVI OSOBNE, PRETO BUDEME TELEFONICKY KONTAKTOVAŤ LEN UCHÁDZAČOV, KTORÍ SPĹŇAJÚ POŽADOVANÉ KRITÉRIÁ NA DANÚ POZÍCIU.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Okay je popredným predajcom elektrospotrebičov a nábytku. Máme viac ako 130 predajní po celej Českej republike a Slovensku a stále rastúci e-shop.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3634883
Dátum zverejnenia: 30.10.2019
2019-10-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: OKAY Slovakia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 - 1 500 EUR/mesiac1 200€ + výkonnostné hodnotenie