Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dátový špecialista zákazníckej podpory s anglickým jazykom
OKARGO - Aquatrans s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacIndividuálny ročný bonus podľa dosiahnutých výsledkov Každoročné prehodnocovanie miezd
1 500 EUR/mesiacIndividuálny ročný bonus podľa dosiahnutých výsledkov Každoročné prehodnocovanie miezd
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dátový špecialista analyzuje, spracováva a kontroluje dokumenty obsahujúce informácie o námornej preprave, ktoré denne dostáva od klientov, najčastejšie vo forme excelu. Po spracovaní dát nimi aktualizuje databázu OKARGO, ktorá slúži na porovnávanie cien námornej prepravy.
Dátový špecialista odpovedá na prichádzajúce zákaznícke požiadavky, ako sú otázky ohľadom zobrazovania dát, fungovania databázy, inštalácie nových funkcií v rámci databázy OKARGO.
Kontaktuje klientov ohľadom potenciálneho vývoja produktu, vrátane zmien, aktualizácií a výpadkov.
Pre túto prácu je nevyhnutná znalosť excelu a ovládanie anglického jazyka na pokročilej úrovni.
Potrebné sú dobré organizačné a komunikačné schopnosti, analytické myslenie a schopnosť sústrediť sa na detail.
Zaškolenie prebieha 2-3 mesiace v kancelárii na Záhradníckej 95 v Bratislave
Cieľom je zaistenie spokojnosti klientov a vernosť naším produktom a službám , ktoré predstavuje databáza OKARGO.
Dátový špecialista odpovedá na prichádzajúce zákaznícke požiadavky, ako sú otázky ohľadom zobrazovania dát, fungovania databázy, inštalácie nových funkcií v rámci databázy OKARGO.
Kontaktuje klientov ohľadom potenciálneho vývoja produktu, vrátane zmien, aktualizácií a výpadkov.
Pre túto prácu je nevyhnutná znalosť excelu a ovládanie anglického jazyka na pokročilej úrovni.
Potrebné sú dobré organizačné a komunikačné schopnosti, analytické myslenie a schopnosť sústrediť sa na detail.
Zaškolenie prebieha 2-3 mesiace v kancelárii na Záhradníckej 95 v Bratislave
Cieľom je zaistenie spokojnosti klientov a vernosť naším produktom a službám , ktoré predstavuje databáza OKARGO.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca s unikátnym produktom v rámci námornej logistiky
Práca z domu alebo kancelárie podľa potrieb zamestnanca (zaškolenie 2-3 mesiace v kancelárii na Záhradníckej 95 v Bratislave)
Flexibilná pracovná doba
Cafetéria benefitov
Finančná podpora ďalšieho vzdelávania
Príspevok na dopravu
Malá firma rodinného typu
Individuálny prístup k zamestnancom
Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve
Otvorená atmosféra vo firme
Práca z domu alebo kancelárie podľa potrieb zamestnanca (zaškolenie 2-3 mesiace v kancelárii na Záhradníckej 95 v Bratislave)
Flexibilná pracovná doba
Cafetéria benefitov
Finančná podpora ďalšieho vzdelávania
Príspevok na dopravu
Malá firma rodinného typu
Individuálny prístup k zamestnancom
Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve
Otvorená atmosféra vo firme
Informácie o výberovom konaní
Na výberové konanie budú pozvaní iba uchádzači, ktorých životopis zodpovedá stanoveným kritériám. Prvé kolo pohovorou sa bude konať cez videohovor. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní účastnící prvého kola.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Humanitné, Logistika, Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, analytické myslenie, komunikačné schopnosti, flexibilita, organizačné schopnosti, zodpovednosť, trpezlivosť, koncentrácia, spolupodieľanie sa na dobrej atmosfére v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Aquatrans s.r.o bola založená v roku 2014 ako start up a jej produktom je databáza OKARGO (www.okargo.com), ktorú používajú námorné špedičné spoločnosti. Vďaka našej databáze získajú špedičné spoločnosti v priebehu niekoľkých sekúnd informácie o cene za prepravu námorných kontajnerov do vybranej destinácie. Databáza sa neustále vyvíja, aby sa prispôsobovala požiadavkám našich francúzskych, nemeckých, holandských a španielskych zákazníkov. Aj napriek tomu, že spoločnosť bola vytvorená iba pred niekoľkými rokmi a vznikla ako start up projekt, ponúka stabilnú prácu v príjemnom prostredí.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4516107
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Práca z domu Pozícia: Account manager, Databázový analytik, Ekonóm, Logistik, Projektový manažér Spoločnosť: OKARGO - Aquatrans s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac