Можливість для людей з України
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dátový špecialista zákazníckej podpory s anglickým a španielskym jazykom
OKARGO - Aquatrans s. r. o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacIndividuálne bonusy podľa dosiahnutých výsledkov. Každoročné prehodnocovanie miezd.
1 500 EUR/mesiacIndividuálne bonusy podľa dosiahnutých výsledkov. Každoročné prehodnocovanie miezd.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce Dátového špecialistu zákazníckej podpory v našej spoločnosti je zaistenie spokojnosti klientov a vernosť naším produktom a službám , ktoré predstavuje databáza OKARGO. V dôsledku toho musí Dátový špecialista bežne odpovedať na prichádzajúce zákaznícke požiadavky, ako sú otázky ohľadom zobrazovania dát, fungovania databázy, inštalácie nových funkcií v rámci databázy OKARGO. Tiež musí iniciatívne kontaktovať klientov ohľadom potenciálneho vývoja produktu, vrátane zmien, aktualizácií a výpadkov. Dátový špecialista musí analyzovať a porozumieť prevádzke každého klienta a výzvam, ktorým čelia. Jeho úlohou je tiež analyzovať, spracovávať a kontrolovať dokumenty, najčastejšie vo forme excelu, ktoré obsahujú informácie o námornej preprave, a ktoré nám klienti každodenne zasielajú, aby sme informáciami, ktoré sa v nich nachádzajú aktualizovali databázu OKARGO.
Pre túto prácu sú potrebné dobré organizačné schopnosti, aby Dátový špecialista vedel efektívne odpovedať na veľké množstvo prichádzajúcich požiadaviek. Taktiež je nevyhnutná znalosť excelu, ktorá pomôže Dátovému špecialistovi rýchlo a efektívne spracovávať dokumenty od klientov a aktualizovať nimi databázu. Potrebné sú tiež analytické znalosti a schopnosť sústrediť sa na detail.
Pre túto prácu sú potrebné dobré organizačné schopnosti, aby Dátový špecialista vedel efektívne odpovedať na veľké množstvo prichádzajúcich požiadaviek. Taktiež je nevyhnutná znalosť excelu, ktorá pomôže Dátovému špecialistovi rýchlo a efektívne spracovávať dokumenty od klientov a aktualizovať nimi databázu. Potrebné sú tiež analytické znalosti a schopnosť sústrediť sa na detail.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca s unikátnym produktom v rámci námornej logistiky.
Flexibilná pracovná doba.
Práca z domu, alebo kancelárie podľa potrieb zamestnanca (zaškolenie v kancelárii na Záhradníckej 95 v Bratislave).
Malá firma rodinného typu.
Individualny pristup k zamestnancom.
Cafetéria benefitov
Finančná podpora ďalšieho vzdelávania.
Otvorená atmosféra vo firme.
Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve.
Príspevok na dopravu.
Flexibilná pracovná doba.
Práca z domu, alebo kancelárie podľa potrieb zamestnanca (zaškolenie v kancelárii na Záhradníckej 95 v Bratislave).
Malá firma rodinného typu.
Individualny pristup k zamestnancom.
Cafetéria benefitov
Finančná podpora ďalšieho vzdelávania.
Otvorená atmosféra vo firme.
Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve.
Príspevok na dopravu.
Informácie o výberovom konaní
Na výberové konanie budú pozvaní iba uchádzači, ktorých životopis zodpovedá stanoveným kritériám. Prvé kolo pohovorou sa bude konať cez videohovor. Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní účastnící v druhom kole.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické, Humanitné, Logistika, Administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Španielsky jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
samostatnosť, analytické myslenie, komunikačné schopnosti, flexibilita, organizačné schopnosti, zodpovednosť, trpezlivosť, koncentrácia, spolupodieľanie sa na dobrej atmosfére v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Aquatrans s.r.o bola založená v roku 2014 ako start up a jej produktom je databáza OKARGO (www.okargo.com), ktorú používajú námorné špedičné spoločnosti. Vďaka našej databáze, získajú špedičné spoločnosti v priebehu niekoľkých sekúnd informácie o cene za prepravu námorných kontajnerov do vybranej destinácie. Databáza sa neustále vyvíja ,aby sa prispôsobovala požiadavkám našich francúzskych, nemeckých, holandských a španielskych zákazníkov. Aj napriek tomu, že spoločnosť bola vytvorená iba pred niekoľkými rokmi a vznikla ako start up projekt, ponúka stabilnú prácu v príjemnom prostredí.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4477962
Dátum zverejnenia: 4.1.2023
2023-01-04
lokalita: Práca z domu Pozícia: Account manager, Databázový analytik, Ekonóm, Logistik, Projektový manažér Spoločnosť: OKARGO - Aquatrans s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac