Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník e-shopu
OfficeLand, s.r.o.
Miesto práce
Stará Vajnorská, Nové Mesto
Stará Vajnorská, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2019
01.04.2019
Mzdové podmienky (brutto)
600 EUR/mesiac, nástupný
600 EUR/mesiac, nástupný
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca prevažne administratívneho charakteru, prijímanie a vybavovanie objednávok, fakturácia v ekonomickom systéme Pohoda, komunikácia so zákazníkmi, pripravovanie a balenie zásielok, úprava údajov na e-shope. Predaj tovaru zákazníkom na odbernom mieste na našej prevádzke.
Zamestnanecké výhody, benefity
- gastro lístky v hodnote 4€ bez doplatku zamestnanca
- možnosť nákupu nami ponúkaného sortimentu v nákupnej cene.
- voľné víkendy pracujeme od 8,30 do 17 hod PO-PI
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť nákupu nami ponúkaného sortimentu v nákupnej cene.
- voľné víkendy pracujeme od 8,30 do 17 hod PO-PI
- príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Svoj životopis a motivačný list posielajte e-mailom
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
kancelárske potreby e-shop
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
precíznosť, samostatnosť, dobré komunikačné schopnosti, skúsenosti v odbore kancelárske potreby výhodou. Znalosť práce v ekon. systéme Pohoda výhodou, Skúsenosti s prostredím e-shopu Magento výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme malá, dobre zabehnutá slovenská spoločnosť, s dobrým menom a stálou klientelou. Prevádzkujeme e-shop so širokým sortimentom papierenského tovaru, kancelárskych potrieb a techniky, výpočtovej techniky, čistiacich prostriedkov a reklamných predmetov. Na trhu sme vyše 20 rokov.
ID: 1890142
Dátum zverejnenia: 6.3.2019
2019-03-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Fakturant, Odborný predajca Spoločnosť: OfficeLand, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 EUR/mesiac, nástupný