Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Manager
OFFICE DEPOT s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500 eur/ brutto (v závislosti od skúsenosti kandidáta)+ bonusy
od 1500 eur/ brutto (v závislosti od skúsenosti kandidáta)+ bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- akvizícia nových klientov, priama starostlivosť o kľúčových klientov
-navyšovanie obratu a marže u korporátnych zákazníkov a zvyšovanie ich profitability
-projektové riadenie u korporátnych zákazníkov
-celková nákladová efektivita zverených korporátnych zákazníkov a riadenie cenotvorby v rámci zverených kompetencií
-rozširovanie portfólia poskytovaných výrobkov a služieb
-výberové konania u korporátnych zákazníkov, obhájenie spolupráce
-spolupráca s IBM tímom v EU u IKA zákazníkov
-spolupráca s ďalšími oddeleniami na špeciálnych projektoch
-navyšovanie obratu a marže u korporátnych zákazníkov a zvyšovanie ich profitability
-projektové riadenie u korporátnych zákazníkov
-celková nákladová efektivita zverených korporátnych zákazníkov a riadenie cenotvorby v rámci zverených kompetencií
-rozširovanie portfólia poskytovaných výrobkov a služieb
-výberové konania u korporátnych zákazníkov, obhájenie spolupráce
-spolupráca s IBM tímom v EU u IKA zákazníkov
-spolupráca s ďalšími oddeleniami na špeciálnych projektoch
Zamestnanecké výhody, benefity
-vysoké motivačné finančné ohodnotenie, fix + provízia
-možnosť osobného a profesijného rastu v spoločnosti
-dôkladne úvodné školenie na produkty aj používaný obchodný systém
-samostatná a zodpovedná práca s možnosťou sebarealizácie
- stravné lístky, vianočné flexipassy, teambuildingy
-služobné vozidlo aj na súkromné účely, mobilný telefón, notebook a iné benefity ponúkané spoločnosťou
-možnosť osobného a profesijného rastu v spoločnosti
-dôkladne úvodné školenie na produkty aj používaný obchodný systém
-samostatná a zodpovedná práca s možnosťou sebarealizácie
- stravné lístky, vianočné flexipassy, teambuildingy
-služobné vozidlo aj na súkromné účely, mobilný telefón, notebook a iné benefity ponúkané spoločnosťou
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-skúsenosti z obchodu na úrovni manažéra pre významných zákazníkov
-preukázateľné obchodné výsledky
-výborné komunikačné, vyjednávacie a prezentačné schopnosti
-komunikačná úroveň AJ
-preukázateľné obchodné výsledky
-výborné komunikačné, vyjednávacie a prezentačné schopnosti
-komunikačná úroveň AJ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Zaraďujeme sa medzi najväčších poskytovateľov služieb pre firmy, kancelárie a štátnu správu.
Spoločnosť bola založená v roku 1986 v meste Delray Beach v americkom štáte Florida. Naše ročné tržby sú väčšie ako 15,4 mld. dolárov a v spoločnosti po celom svete pracuje približne 52 tisíc zamestnancov.
Zaraďujeme sa na prvé miesto vo všetkých distribučných kanáloch – od maloobchodných predajní a zmluvných dodávok až po katalógový predaj a internetové obchodovanie.
Spoločnosť bola založená v roku 1986 v meste Delray Beach v americkom štáte Florida. Naše ročné tržby sú väčšie ako 15,4 mld. dolárov a v spoločnosti po celom svete pracuje približne 52 tisíc zamestnancov.
Zaraďujeme sa na prvé miesto vo všetkých distribučných kanáloch – od maloobchodných predajní a zmluvných dodávok až po katalógový predaj a internetové obchodovanie.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 593252
Dátum zverejnenia: 25.5.2018
2018-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Key account manager Spoločnosť: OFFICE DEPOT s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500 eur/ brutto (v závislosti od skúsenosti kandidáta)+ bonusy