Manažér finančného controllingu

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.

Miesto práce
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s., Ivanská cesta, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac+variabilná zložka mzdy, 13. a 14. plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

a) vypracovanie systému plánovania a.s., jeho zdokonaľovanie, metodika plánovacích prác, plán rozvoja a.s.
b) vypracovanie ročného plánu a.s. v spolupráci s jednotlivými úsekmi, kontrola plnenia plánovaných hospodárskych výsledkov úsekov podľa mesačného operatívneho plánu
c) vypracovanie metodiky kalkulácií a rozpočtovníctva a.s., tvorba kalkulácií, rozpočtov a cenovej politiky a.s., stanovenie vnútropodnikových cien, distribúcia cenníkov a ich aktualizácia
d) Tvorba rozpočtov, forecastingu,
e) Návrhy nových metód a kontrolných mechanizmov v oblasti controllingu a reportingu.
f) Návrhy opatrení na zvyšovanie efektivity.
g) Kontrola nákladových stredísk.
h) Spolupráca pri tvorbe finančných výkazov (finančného plánu, forecastov a strednodobých plánov za pridelené strediská v rámci spoločnosti, účtovnej závierky a pod.).
i) Spolupráca s audítormi pri vypracovaní ročnej závierky.
j) Optimalizácia manažérskeho informačného systému.
k) Priebežné vykonávanie finančnej analýzy firmy.
l) Reporting KPI ukazovateľov činnosti spoločnosti.
m) Vyhodnocovanie plánu a ekonomických ukazovateľov.
n) Organizácia a koordinácia prác v rámci finančného controllingu, spolupráca s ďalšími oddeleniami spoločnosti.
o) Poradenstvo a metodická podpora.
p) Rozpracovanie plánov (plán nákladov a výnosov, štatistické ukazovatele, výkony);
q) Zisťovanie odchýlok v plnení plánov a ich zdôvodňovanie, spolu podieľanie sa na vypracovaní návrhov na odstránenie odchýlok a kontrola ich dodržiavania;
r) Príprava a spracovanie podkladov pre potreby mesačnej závierky (Fast close);
s) Analýza vybraných ekonomických ukazovateľov, kalkulácia výkonov;
t) Príprava a sumarizácia podkladov v súvislosti s poistením;
u) Výkazníctvo a reporting pre vedenie spoločnosti a materskú spoločnosť;
v) Plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

elektronické stravné lístky v hodnote 5,10 Eur aj v čase dovolenky, príspevok na rekreáciu, firemné aktivity, vitalitné dni, práca v stabilnej spoločnosti, možnosť profesijného rastu

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o inzerovanú pracovnú pozíciu.
Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie na účely výberového konania sú uvedené na:
https://www.olo.sk/o-nas/kariera-v-olo/
Priamy link: https://www.olo.sk/arte-content/uploads/2018/06/Informa%C4%8Dn%C3%A1-povinnos%C5%A5_v%C3%BDberov%C3%A9-konanie.pdf

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Manažérske a organizačné schopnosti
• Skúsenosti s nákladovým a investičným controllingom
• Zodpovednosť, rozhodnosť, precíznosť, spoľahlivosť, iniciatíva
• Komunikačné zručnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Bezúhonnosť
• Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť OLO, a.s. má na území Bratislavy významné postavenie v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi a nezastupiteľné miesto v celom odpadovom hospodárstve hlavného mesta.

Adresa spoločnosti

Odvoz a likvidácia odpadu a.s.
Ivanská cesta 22
821 04 Bratislava

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Mária Prokopová
Tel.: +421918110431
E-mail: poslať životopis
ID: 3894543  Dátum zverejnenia: 25.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac