Vedúci predajne trainee program (m/ž)

Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)

DOKÁŽEME ČOKOĽVEK s našimi kolegami – s Vami! DOKÁŽETE ČOKOĽVEK s OBI.

V OBI umožňujeme ľuďom kreatívne a individuálne navrhovať svoje domovy. Preto neustále vyvíjame inovácie a užitočné riešenia, ktoré uľahčujú prácu domácim majstrom.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.

Mzdové podmienky (brutto): 2 600 EUR/mesiac
  • pozícia zahŕňa služobné cesty v rámci SR
Vaše úlohy:
Pre budúcu expanziu hľadá spoločnosť OBI Slovakia, nového kolegu, či kolegyňu, na pozíciu Vedúci/a predajne OBI.
Pokiaľ máte za sebou úspešnú prax v maloobchode, chcete sa realizovať, dokážete myslieť analyticky a koncepčne a nechýbajú Vám výborné komunikačné schopnosti, tak neváhajte a pošlite nám Váš životopis.

Vedúci predajne v našej spoločnosti je plne zodpovedný za riadenie zverenej predajne. Je priamym nadriadeným pre 50 -70 zamestnancov, preto by mal mať kandidát uchádzajúci sa o túto pozíciu skúsenosť s vedením ľudí a zameraním na detail pri práci s administratívou a číslami.

Medzi Vaše hlavné pracovné úlohy bude patriť:
  • zaisťovanie optimálneho a efektívneho chodu predajne
  • plnenie plánovaných hospodárskych cieľov spoločnosti
  • zabezpečovanie vysokej úrovne predaja a služieb zákazníkom
  • výber, vedenie a motivácia pracovníkov
  • starostlivosť o rozvoj zamestnancov
  • delegovanie a kontrola úloh
  • plánovanie dochádzky priamym podriadeným zamestnancom
  • kontrola dodržiavania interných procesov na predajni
  • operatívne riešenie problémov
Dokážete čokoľvek, keď...
Na tejto pozícii si predstavujeme človeka, ktorý:
  • má nevyhnutnú konkrétnu skúsenosť z RETAILU na obdobnej pozícii min. 3 roky
  • má skúsenosť s vedením tímu min. 40 osôb a má prax v maloobchode min. 3 roky
  • má výborné organizačné a analytické schopnosti
  • je orientovaný na zákazníka a má nadšenie pre obchod a predaj
  • má skúsenosti s vedením ľudí a uprednostňuje ľudský prístup
  • bude svoju prácu vykonávať s radosťou a bude pre neho hobby
  • znalosti sortimentu v oblasti DIY sú veľkou výhodou
  • má skúsenosti s vedením administratívnej dokumentácie, objednávkami a skladovým hospodárstvom
  • disponuje komunikačnými a organizačnými zručnosťami
  • je tímový hráč
  • má prirodzený rešpekt
  • je odolný voči stresovým situáciám a nebojí sa výziev
  • ovláda MS Office
  • ak má základy Anglického alebo Nemeckého jazyka, budú pre neho výhodou
Benefity pre Vás:
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:

  • zaujímavé finančné ohodnotenie
  • služobný automobil aj na súkromné účely
  • mobilný telefón aj na súkromné účely
  • zázemie v silnej nadnárodnej firme
  • vzdelávacie kurzy (produktové, soft skills/hard skills školenia)
  • dochádzkový bonus vo výške až 300 €
  • 67% hradenie stravného z hodnoty 4,70€ zamestnávateľom
  • zamestnanecká zľava na nákup tovaru v našich prevádzkach
  • narodeninový darček pre každého zamestnanca
  • darčerková poukážka pri životných jubileách
  • pracovné oblečenie
  • príspevok na pranie
  • Multisport karta
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.

Poslať spoločnosti životopis
ID: 4322133  Dátum zverejnenia: 1.7.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 2 600 EUR/mesiac