Samostatný odborný referent

Obec Mošovce

Miesto práce
Kollárovo námestie, Mošovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiaca v zmysle taríf pri výkone práce vo verejnej správe

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


správa daní a miestnych poplatkov

- zabezpečovanie správy miestnych daní a poplatku za komunálne odpady a drobné stavebné odpady (ďalej len „správa daní“)

- vyhľadávacia a kontrolná činnosť na úseku správy daní

- zabezpečovanie vymáhania daňových nedoplatkov na úseku správy daní, vrátane daňového exekučného konania

- iné administratívne činnosti súvisiace s agendou

organizovanie, riadenie a zabezpečenie  prípravy na realizáciu investičnej výstavby

- zadávanie a prerokovávanie PD s príslušnými orgánmi

- zodpovedá za organizovanie a riadenie prípravy investičnej výstavby

- zabezpečuje verejné obstarávanie s nízkou hodnotou a malého rozsahu

- koordinuje prípravu žiadostí o NFP, schválené projekty,

- zabezpečuje riadne uloženie schváleného ÚPN, ÚPD a všetky podklady k nej, ako aj doklady o zmenách a doplnkoch,

- koordinuje spracovávanie územnoplánovacích podkładov    a uzemnoplánovacej dokumentácie,

zabezpečuje prenesený výkon štátnej správy

- na úseku odpadového hospodárstva (evidencia, štatistika, hlásenia)

- na úseku ochrany prírody (povoľovanie výrubov v správnom konaní)

- na úseku dopravy (vydávanie rozkopávkových povolení v správnom konaní)

koordinuje, organizuje, vykonáva a realizuje úlohy a akcie v pôsobnosti samosprávy

- zodpovedá za odbornú  prípravu, obsahovú a formálnu stránku materiálov predkladaných na rokovania OZ,

- vedie agendu komisie pre územné plánovanie, výstavbu, dopravu a životné prostredie

- zúčastňuje sa rokovaní, - pripravuje a posudzuje zákładné právne dokumenty obce a ich dodatky

- zabezpečuje tvorbu všeobecne záväzných nariadení na úrovni samosprávy, pripravuje ich návrhy a zmeny

- zabezpečuje prípravu jarmoku

- vykonáva a plní ďalšie úlohy súvisiace s dohodnutým druhom práce podľa pokynov nadriadeného

Informácie o výberovom konaní

Ste komunikatívni a dokážete pracovať v tíme.

Práca s PC a informačným systémom verejnej správy - budete zaškolení

Máte dobré organizačné schopnosti a zmysel pre detail.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

18.7.2025 (ostáva ešte 7 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technického alebo ekonomického smeru

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

vítaná

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax vo verejnej správe je veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obecný úrad, zabezpečenie chodu obce.

Kontakt

Kontaktná osoba: Elena Krajčová
Tel.: +421910382100
E-mail: poslať životopis
ID: 5102727  Dátum zverejnenia: 18.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac