Logo Obec Ivanka pri Dunaji

Referent správy majetku a verejného obstarávania

Obec Ivanka pri Dunaji

Miesto práce
Moyzesova 57, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01. 07. 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- organizovanie a zabezpečovanie procesu verejného obstarávania prác, tovarov a služieb
- príprava podkladov, spracovanie požiadaviek pre verejné obstarávanie (VO) prác, tovarov a
služieb, vyhodnotenie ponúk v zmysle platných právnych predpisov a interných smerníc obce,
- aktualizácia interných smerníc o VO v zmysle noviel právnych predpisov,
- zabezpečovanie súčinnosti pri organizovaní verejného obstarávania prác, tovarov a služieb pre
obec dodávateľským spôsobom,
- spracovanie štatistických výkazov v oblasti VO,
- spracovanie plánu VO a jeho aktualizácia v danom rozpočtovom roku,
- spracovanie objednávok v IS KORWIN,
- vystavenie, schvaľovanie a odoslanie objednávky dodávateľovi,
- zabezpečenie podpisu vecnej správnosti faktúr,
- vedenie evidencie dodávateľských zmlúv a zmlúv o získaní finančných prostriedkov z
jednotlivých fondov, grantov a programov,
- spracovanie ročných splátkových kalendárov prenájmov nehnuteľností a pozemkov, ktoré sú vo
vlastníctve obce vrátane služieb súvisiacich s prenájmom,
- zabezpečenie ročného zúčtovania energií a ďalších služieb súvisiacich s prenájmom nehnuteľností pre jednotlivých nájomcov,
- príprava podkladov na rokovanie komisií, obecnej rady a obecného zastupiteľstva,
- evidencia zmluvných vzťahov obce (kúpne, zámenné, nájomné a iné zmluvy)
- plnenie ostatných úloh v zmysle pokynov nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
• pevná a flexibilná pracovná doba
• navýšenie dovolenky o 5 dní
• príspevok na stravovanie a príspevok na DDS - tretí pilier
• a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

​Zoznam požadovaných dokladov:
​• písomná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
​• profesijný štruktúrovaný životopis (povinné)
​• motivačný list
​• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
​• písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

​Vašu žiadosť spolu s požadovanými dokladmi zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 30.06.2024 e-mailom na
[email protected]
​Vopred ďakujeme za prejavený záujem.

​Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
​Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2024 (ostáva ešte 27 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ukončené VŠ vzdelanie minimálne I. stupňa, prax v oblasti VO a v samospráve

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

samosprávy a verejnej správy výhodou

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

certifikát odborného garanta oprávňujúceho vykonávať procesné úkony súvisiace s verejným obstarávaním v zmysle § 184b ods. 2 ZVO výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obec - verejná správa

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: JUDr. Artúr Soldán
Tel.: +421918409371
E-mail: poslať životopis
ID: 4836357  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac