Referent sociálneho zabezpečenia

Obec Ivanka pri Dunaji

Miesto práce
Moyzesova 57, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie a vybavovanie agendy sociálnych vecí,
- vykonávanie činnosti sociálneho pracovníka a terénneho sociálneho pracovníka,
- poskytovanie sociálneho poradenstva,
- príprava podkladov pre vypracovanie posudkov a rozhodnutí o sociálnej službe, jej organizačné zabezpečenie a metodické usmernenie,
- príprava podkladov pre domácu opatrovateľskú službu a umiestnenie v zariadení sociálnych služieb, vrátane koordinovania a odborného riadenia,
- zabezpečovanie a koordinácia domácej opatrovateľskej služby v spolupráci s poskytovateľom,
- spolupráca so Sociálnou poisťovňou, Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny pracovisko Senec, školami a zdravotníckymi zariadeniami,
- poskytovanie štatistických údajov v oblasti sociálnej agendy
- osvedčovanie podpisov a fotokópií listín v úradnej miestnosti
- v opodstatnených prípadoch osvedčovanie podpisov chorých a imobilných klientov v domácom prostredí v obci
- spolupráca pri príprave a realizácii podujatí v rámci Zboru pre občianske záležitosti (ZPOZ): zápis do pamätnej knihy obce, uvítanie detí do života, zápis úspešných žiakov základnej školy, ocenenie plaketových darcov krvi, životné jubileá – zápis 90 ročných a starších, jubileá svadieb a pod.,
- spracovávanie správ o povesti občanov obce pre orgány štátnej správy, okresné riaditeľstvo PR, okresný súd, dopravný úrad, národný bezpečnostný úrad, ministerstvo obrany,
- spolupráca pri tvorbe VZN týkajúcich sa sociálnych služieb, komunitného plánu obce a vyhodnotení jeho plnenia
- zastupovanie: matrika, evidencia obyvateľov, poskytovanie základných informácií,
- zastupovanie: v rámci prvého kontaktu poskytovanie základných informácií a usmerňovanie klientov 
- riešenie agendy poskytovanie sociálnej služby neverejnými poskytovateľmi podľa zákona o sociálnych službách

Zamestnanecké výhody, benefity

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
• pevná a flexibilná pracovná doba
• navýšenie dovolenky o 5 dní
• príspevok na stravovanie a príspevok na DDS - tretí pilier
• a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
• profesijný štruktúrovaný životopis (povinné)
• motivačný list
• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Vašu žiadosť spolu s požadovanými dokladmi zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 30.04.2024 e-mailom na
[email protected]
Vopred ďakujeme za prejavený záujem.

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostávajú ešte 2 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ukončené VŠ vzdelanie minimálne I. stupňa v odbore sociálna práca alebo príbuzné spoločenské vedy, pracovné skúsenosti z oblasti sociálnych služieb, terénnej či poradenskej sociálnej práce sú vítané

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

samosprávy a verejnej správy výhodou

Počet rokov praxe

3

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obec - verejná správa

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4714260  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac