Logo Obec Ivanka pri Dunaji

Referent sociálneho zabezpečenia

Obec Ivanka pri Dunaji

Miesto práce
Moyzesova 57, 900 28 Ivanka pri Dunaji
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie a vybavovanie agendy sociálnych vecí,
- vykonávanie činnosti sociálneho pracovníka a terénneho sociálneho pracovníka,
- poskytovanie sociálneho poradenstva,
- príprava podkladov pre vypracovanie posudkov a rozhodnutí o sociálnej službe, jej organizačné zabezpečenie a metodické usmernenie,
- príprava podkladov pre domácu opatrovateľskú službu a umiestnenie v zariadení sociálnych služieb, vrátane koordinovania a odborného riadenia,
- zabezpečovanie a koordinácia domácej opatrovateľskej služby v spolupráci s poskytovateľom,
- spolupráca so Sociálnou poisťovňou, Úradom práce, sociálnych vecí a rodiny pracovisko Senec, školami a zdravotníckymi zariadeniami,
- poskytovanie štatistických údajov v oblasti sociálnej agendy
- osvedčovanie podpisov a fotokópií listín v úradnej miestnosti
- v opodstatnených prípadoch osvedčovanie podpisov chorých a imobilných klientov v domácom prostredí v obci
- spolupráca pri príprave a realizácii podujatí v rámci Zboru pre občianske záležitosti (ZPOZ): zápis do pamätnej knihy obce, uvítanie detí do života, zápis úspešných žiakov základnej školy, ocenenie plaketových darcov krvi, životné jubileá – zápis 90 ročných a starších, jubileá svadieb a pod.,
- spracovávanie správ o povesti občanov obce pre orgány štátnej správy, okresné riaditeľstvo PR, okresný súd, dopravný úrad, národný bezpečnostný úrad, ministerstvo obrany,
- spolupráca pri tvorbe VZN týkajúcich sa sociálnych služieb, komunitného plánu obce a vyhodnotení jeho plnenia
- zastupovanie: matrika, evidencia obyvateľov, poskytovanie základných informácií,
- zastupovanie: v rámci prvého kontaktu poskytovanie základných informácií a usmerňovanie klientov 
- riešenie agendy poskytovanie sociálnej služby neverejnými poskytovateľmi podľa zákona o sociálnych službách

Zamestnanecké výhody, benefity

• 37,5-hodinový týždenný pracovný čas
• pevná a flexibilná pracovná doba
• navýšenie dovolenky o 5 dní
• príspevok na stravovanie a príspevok na DDS - tretí pilier
• a iné výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do pracovného pomeru
• profesijný štruktúrovaný životopis (povinné)
• motivačný list
• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
• písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Vašu žiadosť spolu s požadovanými dokladmi zašlite, resp. doručte osobne najneskôr do 30.04.2024 e-mailom na
[email protected]
Vopred ďakujeme za prejavený záujem.

Do výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorým bude termín pracovného pohovoru oznámený telefonicky.
Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ukončené VŠ vzdelanie minimálne I. stupňa v odbore sociálna práca alebo príbuzné spoločenské vedy, pracovné skúsenosti z oblasti sociálnych služieb, terénnej či poradenskej sociálnej práce sú vítané

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

samosprávy a verejnej správy výhodou

Počet rokov praxe

3

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obec - verejná správa

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: JUDr. Artúr Soldán
Tel.: +421918409371
E-mail: poslať životopis
ID: 4714260  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac