Referent/-ka správy, rozvoja a investičných činností obce Hamuliakovo

Obec Hamuliakovo

Miesto práce
Hamuliakovo, Dunajská ulica 127/18, Hamuliakovo
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.09.2019

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Plánovanie a kontrola pravidelnej a operatívnej údržby verejných priestorov, vrátane obstarania materiálov a externých služieb
• Kontrola funkčnosti budov a zariadení obce (napr. verejného osvetlenia, miestneho rozhlasu),
zabezpečenie opráv a údržby, koordinácia a obstarávanie externých dodávateľov, preberaní dodaných prác a tovarov od externých dodávateľov
• Usmerňovanie a zadeľovanie prác zamestnancov vykonávajúcich rutinné pracovné činnosti s prevahou fyzickej práce na úseku údržby.
• Manažment revízií v budovách obce v zmysle príslušnej legislatívy a záručných podmienok - elektrické a zabezpečovacie zariadenia, vykurovacie kotle atď.
• Kontrola stavu zabezpečenia ochrany pred požiarmi a stavu požiarno-technických, technických a technologických zariadení hasičskej techniky a vecných prostriedkov ochrany pred požiarmi právnických osôb a fyzických osôb na úrovni obce
• Manažment pravidelných revízií a údržby detských ihrísk a športovísk v zmysle príslušnej legislatívy
• Posudzovanie a návrh riešenia závad v nájomných bytoch, zaistenie odstránenie závad v kompetencii obce
• Správa motorových vozidiel a strojov
• Zabezpečovanie prác na úseku odpadového hospodárstva
• Odsúhlasovanie spotreby médií – elektrická energia, voda a plyn, podľa došlých faktúr a podľa jednotlivých odberných miest v správe obce
• Organizovanie a zabezpečovanie obstarávania prác, tovarov a služieb s nízkou hodnotou podľa platných právnych predpisov a vnútornej smernice o verejnom obstarávaní a spolupráca na vypracúvaní častí súťažných podkladov s odborne spôsobilou osobou
• Vypracovávanie návrhov na skvalitnenie života občanov obce v oblasti verejných priestorov a správy majetku obce
• Koordinácia investičných činností obce – spolupráca s geodetmi a projektantmi, získanie stanovísk schvaľovacích orgánov pre správne konania, úkony na katastri.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Pracovná doba 37,5 h/týždenne,
• Stravné lístky vo výške 4,-€,
• 5 dní dovolenky naviac v porovnaní s výmerou podľa zákonníka práce na základe kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
• žiadosť o zaradenie do výberového konania,
• štruktúrovaný životopis s telefonickým a e-mailovým kontaktom a špecifikáciou pracovnej
náplne/úloh u predchádzajúcich zamestnávateľov relevantnej na posúdenie praxe
• fotokópia dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní,
• súhlas so spracovaním a evidenciou osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z.
zaslať poštou na adresu:
Obecný úrad
Dunajská 127/18
900 43 Hamuliakovo
Obálku označiť: pracovné miesto Referent správy - neotvárať!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technický

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• organizačné a riadiace schopnosti, flexibilita, zodpovednosť a spoľahlivosť
• komunikačné zručnosti na úrovni vedúceho zamestnanca
• znalosť príslušnej legislatívy
• spĺňanie zákonných predpokladov na výkon práce vo verejnom záujme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obecný úrad Hamuliakovo (15 km od Bratislavy, www.obechamuliakovo.sk)
ID: 3719399  Dátum zverejnenia: 18.7.2019