Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Head of Future Call Center - Digital Transformation Leader (BB/BA)
Miesto výkonu práce: Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Aká bude vaša rola v tíme?
Hľadáte príležitosť, kde sa stať lídrom digitálnej transformácie a posunúť služby zákazníkom na špičkový level?A koho hľadáme my?
- inovatívneho a pokrokového lídra/líderku ktorý/á bude stáť na čele našich iniciatív digitálnej transformácie.
- jednoznačne vizionára s vášňou pre využívanie špičkových technológií.
- toho kto chce priniesť revolúciu v poskytovaní služieb zákazníkom.
- zároveň people manažéra, ktorý vie zostaviť kvalitný tím ľudí a viesť ho správnym smerom, odhaliť potenciál, pochváliť, podporiť a vypočuť.
Miesto výkonu práce: Bratislava alebo Banská Bystrica (naša pozícia si vyžaduje pravidelné cestovanie Bratislava-Banská Bystrica).
Hlavná rola a kľúčové zodpovednosti budú:
- Okrem dohľadu nad prevádzkou call centra táto rola zahŕňa zodpovednosť za technickú podporu, telesales a administratívne centrum, takže sa na vás teší približne 200-členný tím, ktorý sídli v Banskej Bystrici.
- Spolupráca s IT oddelením, ktorá je kľúčová pre úspešnú implementáciu nových digitálnych technológií a AI.
- Navrhovať a realizovať stratégiu, ktorá integruje digitálne riešenia do jednotlivých oddelení s cieľom zlepšiť zákaznícku skúsenosť, zefektívniť reakčné časy a zlepšiť efektivitu
- Zodpovednosť za implementáciu najmodernejších technológií, ako sú AI, chatboty a virtuálni asistenti vo všetkých oblastiach, cez spoluprácu naprieč oddeleniami, či s dodávateľmi technológií
- Dohliadať na každodenné činnosti celého oddelenia v súlade s iniciatívami digitálnej transformácie
- Byť inšpiráciou pre svoje tímy, podporovať kultúru neustáleho vzdelávania, digitálnej zdatnosti a bezkonkurenčnej starostlivosti o zákazníkov.
- Neustále zlepšovanie zákazníckej skúsenosti v kontexte digitálnej transformácie
Čo od vás čakáme?
- Change manažment
- Skúsenosť a preukázateľné výsledky vedenia v call centre, technickej podpore, telesalese či administratívnom centre, v prostredí so silným dôrazom na digitálnu transformáciu a integráciu technológií.
- Znalosti súčasných a vznikajúcich technológií služieb zákazníkom
- Výnimočné prezentačné, komunikačné a interpersonálne zručnosti
- Analytické myslenie
- Skúsenosti s riadením budgetu, vzťahmi s dodávateľmi a dohľadom nad implementáciou technológií.
- Skúsenosť s vedením veľkých a rôznorodých tímov
- Empatia pre potreby a situácie riešené zákazníkom
- Silná orientácia na výsledok a doťahovanie do konca
- Anglický jazyk plynule slovom aj písmom
- Ochota cestovať
Čo vám ponúkame?
Základná hrubá mesačná mzda:- Najmenej 4000 € brutto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonus vo výške 25% 1-krát ročne.
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne
U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou.Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
- Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
- Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Jana Hrašková
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 4796246
Dátum zverejnenia: 29.3.2024
2024-03-29
lokalita: Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Manažér call centra, Riaditeľ call centra, Vedúci oddelenia Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 000 EUR/mesiac