Product Owner pre oblasť Chatbot/ Voicebot/ Mailbot

Miesto výkonu práce: Einsteinova, Petržalka
Aká bude vaša rola v tíme?
V rámci prebiehajúcej Digitálnej Transformácie hľadáme do nášho agilného tímu kľúčovú osobu pre implementáciu a následný rozvoj BOT riešení. Budeš zohrávať kľúčovú úlohu pri ideácii, vývoji a implementácii chatbot, voicebot a mailbot riešení pre našich O2 zákazníkov.

O2 chce byť digitálny parťák pre svojich zákazníkov a preto potrebujeme zjednodušiť procesy a činnosti smerom na zákazníka a rovnako poskytnúť zákazníkovi jednoduchý a digitálny prístup k našim službám a produktom. Cieľom BOT riešení je poskytnúť zákazníkom rýchly prístup k informáciám, pomôcť mu a vyriešiť jeho požiadavky z pohodlia domova napr. cez mobilnú aplikáciu O2 bez nutnosti návštevy predajní.

Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:

  • Riadiť činnosti cross-funkčného tímu (squadu).
  • Budovať vzťahy naprieč produktovými, obchodnými a prevádzkovými tímami s cieľom zoradiť požiadavky, stanoviť priority a riadiť rozvoj a vývoj chatbot, voicebot, mailbot riešení.
  • Identifikovať OKR a KPI pre multifunkčný tím, ktorý podporuje správy priorít spoločnosti o výkonnosti a pokroku.
  • Riadiť a rozvíjať chatbot a voicebot produkty, zabezpečovať ich efektívne fungovanie.
  • Spolupracovať s vývojovým tímom na plánovaní a implementácii nových funkcií.
  • Zabezpečiť, aby chatbot a voicebot boli intuitívne a efektívne pre používateľov.
  • Monitorovať užívateľskú spätnú väzbu a vykonávať zlepšenia.
  • Komunikovať s vývojovým tímom a technickými expertmi.
  • Riešiť technické problémy a optimalizovať výkon.
  • Sledovať trendy v oblasti BOT riešení vrátane AI a ChatGPT.
  • Analyzovať konkurenciu a identifikovať príležitosti.
  • Riadiť životný cyklus produktu / služby v súlade s definovanými obchodnými a inými cieľmi.
  • Zodpovedať za rozvoj vízie produktu / služby.
  • Zodpovedať za tvorbu backlogu z hľadiska user case-ov, jeho priorizovanie a neustálu aktualizáciu.
Čo od vás čakáme?
  • Skúsenosti s agilným doručovaním a riadením produktov v medzifunkčnej / maticovej organizácii.
  • Pochopenie a ideálne preukázateľná skúsenosť s AI, NLP a chatbot/voicebot.
  • Analytické a procesné myslenie.
  • Samostaný, pozitívny prístup a tímový hráč.
  • Vítaná je predchádzajúca skúsenosť s prácou na call centre ako Manažér prevádzky zákazníckeho centra.
  • Znalosť Call center platformy Genesys – výhodou.
  • Znalosť NLU/ NLP jazykových modelov, ich aplikácia, rozširovanie a vyhodnocovanie – výhodou.
  • Schopnosť a znalosť definovania procesných workflow pre chatbot/ voicebot.
  • Skúsenosť s prácou v nástrojoch JIRA a Confluence.
  • Porozumenie a identifikovanie zákaznických potrieb.
  • Inovačné myslenie a odvážny prístup, nadšenie pre prácu v agilnom prostredí.
  • Anglický jazyk plynule slovom aj písmom.
Čo vám ponúkame?
  • Základná mesačná mzda najmenej: 3000€/btto
  • Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy vo výške 20% ročne.
  • Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.

U nás navyše:

  • Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
  • Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. - - Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
  • Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
  • Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
  • O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
  • Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
  • Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Lenka Duláková
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 4774300  Dátum zverejnenia: 24.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac