Špecialista/ka prevádzkovej a digitálnej podpory

Miesto výkonu práce: Bratislava Petržalka Einsteinova/MHD, Petržalka, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Aká bude vaša rola v tíme?
Máte záujem nahliadnuť do zákulisia starostlivosti o zákazníka a fungovania online kanálov ako mobilná self-care aplikácia či eshop? Chcete sa podieľať na zlepšovaní procesov a systémov a záleží vám na spokojnosti koncového zákazníka? Radi komunikujete s ľuďmi a nezastavíte sa kým nenájdete riešenie? Ak ste sa našli v týchto riadkoch, poďte sa s nami porozprávať :) Pozícia vhodná pre študentov či absolventov!

Do tímu Tesco mobile hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á nám pomôže s podporou predajnej siete a online kanálov, konkrétne:
  • Zisťovať a zadávať požiadavky na zmeny v aplikáciách pre zákazníkov a koordinovať a realizovať ich implementáciu v systémoch v spolupráci s IT oddelením
  • Podieľať sa na testovaní a vývoji zadaní v kooperácii s oddelením IT
  • Aktualizovať obsah a podľa potreby administrovať e-shop, mobilné aplikácie, webovú stránku a ostatné systémy
  • Rozvíjať online kanály z pohľadu užívateľskej skúsenosti, podpora predaja cez eshop a mobilnú aplikáciu
  • Administrovať prístupy do systémov pre externých spolupracovníkov obchodnej siete
  • Podieľať sa na tvorbe pracovných procesov, starostlivosť o informačný portál pre predajnú sieť, navrhovať a implementovať riešenia pre automatizáciu procesov, projektov a činností
  • Riešiť eskalácie a reklamácie vzniknuté v predajniach a oddelení zákazníckej podpory
  • Koordinovať zaškolenie predajcov a agentov zákazníckej podpory, rozvíjať zákaznícku skúsenosť prostredníctvom monitorovania kvality obsluhy zákazníka
  • Dohliadať na stav skladových zásob produktov a iniciovať požiadavky na dopĺňanie zásob v spolupráci s externým partnerom
  • Zodpovedať za doručenie pridelených aktivít v rámci O2 a Tesco Stores projektov spoločnosti
Čo od vás čakáme?
  • Vzdelanie: minimálne SŠ s maturitou
  • Pozícia je vhodná aj pre študenta či absolventa, prax je výhodou
  • Dôslednosť a zodpovednosť pri riešení zadaných úloh
  • Orientácia na zlepšovanie a zefektívnenie postupov a procesov
  • Orientácia na zákazníka
  • Logické myslenie
  • Dobré komunikačné zručnosti
  • Skúsenosti s prácou na IT oddelení, s webovými stránkami, mobilnými aplikáciami a e-shopmi – výhodou
Čo vám ponúkame?
  • Základná mesačná mzda 1300 Eur brutto
  • Nástup: 1.8.2022/ dohodou
  • Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy vo výške 15% 2-krát ročne.

U nás navyše:

  • Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
  • Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. - - Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
  • Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
  • Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
  • StredoZen- alebo bezmítingové stredy, aby sme mali čas a pokoj na svoju a mohli načerpať energiu do ďalších dní.
  • O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
  • Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
  • Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Lucia Kardošová
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 4363136  Dátum zverejnenia: 27.7.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac