Recruitment Specialist

Miesto výkonu práce: Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
Pozor pozor, je tu príležitosť, aká sa často neopakuje! Ste fanúšikom značky O2? Počuli ste už o našej jedinečnej firemnej kultúre? Chcete byť viac ako jej súčasťou, chcete nám pomôcť ďalej ju šíriť? Tak poďte k nám pomôcť nám vyberať tých správnych O2-čkárov na pozície do našich značkových predajní, ktoré máme po celom Slovensku a na call- centrum v Banskej Bystrici!

Do nášho People tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorého/ktorej primárnou zodpovednosťou bude nábor a výber našich kolegov na pozície do tzv. 1. línie (značkové predajne a call-centrum) a s tým súvisiaca agenda ako inzercia, organizácia a vedenie osobných pohovorov a assessment centier, komunikácia s manažérmi, príprava pracovných ponúk a organizácia nástupných dní nováčikov. Okrem toho budeme veľmi radi, ak priloží ruku k dielu a pomôže s personálnou administratívou, ktorej je u nás na oddelení neúrekom :-) Oceníme však aj kreatívne nápady, ako inovovať naše HR procesy! Ako bonus sa na Vás teší 8-členný tím so šéfkou Janou, ktorý ocení najmä prístup „nič nie je nemožné“ a zmysel pre humor :-)

U nás budete najmä:

  • zodpovedať za celý cyklus náboru a výberu zamestnancov 1. línie (predajne a zákaznícke centrum) vrátane inzercie, vedenia pohovorov a organizácie Assessment centier, komunikácia s kandidátmi a manažérmi počas celého procesu, podpora kandidátovi pred nástupom i počas onboardovacieho obdobia a podpora manažérom - práca vyžaduje cestovanie po celom Slovensku, je potrebné byť aktívnym šoférom
  • zabezpečovať tzv. Prvý nádych pre O2 nováčikov (nástupný deň) a všetkých formálnych i menej formálnych aktivít s tým súvisiacich
  • prinášať nové nápady na optimalizáciu a digitalizáciu existujúcich HR procesov týkajúcich sa životného cyklu zamestnanca a implementovať ich do praxe za účelom zlepšenia zamestnaneckej skúsenosti, vrátane ich technického zabezpečenia (spolupráca s oddeleniami naprieč spoločnosťou, napr. IT, Facility)
  • administratívna podpora chodu personálneho oddelenia
Čo od vás čakáme?
  • nástup 1.6.2021/dohodou
  • min. 2 roky skúsenosti s masovým náborom a výberom zamestnancov, vrátane aktívneho vedenia pohovorov a Assessment centier
  • skúsenosti s administratívnou prácou na personálnom oddelení
  • skúsenosti so závadzaním alebo optimalizáciou HR procesov sú výhodou
  • skúsenosti s projektami týkajúcimi sa budovania zamestnávateľskej značky sú výhodou;
  • organizačné zručnosti sú vaša silná stránka – efektívne plánovanie, koordinácia s ostatnými, dodržiavanie termínov;
  • schopnosť zvládnuť vysoký objem a zložitosť náboru, riadenie viacerých projektov súčasne;
  • skvelé komunikačné zručnosti vrátane schopnosti komunikovať asertívne, jasne formulovať požiadavky a zabezpečiť hladký priebeh náboru;
  • schopnosť riadiť komunikáciu s kandidátmi i manažérmi počas celého náborového cyklu;
  • schopnosť budovať vzťahy - v rámci firmy aj v rámci príslušných externých sietí; tímová a virtuálna tímová spolupráca;
  • byť aktívnym šoférom a služobne cestovať na pohovory po celom Slovensku je podmienkou
Čo vám ponúkame?
Základná mesačná mzda najmenej: 1500 €/btto
  • Okrem základnej mzdy môžete získať bonus 2x ročne
  • Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.

U nás navyše:
  • Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
  • Formality idú bokom. Tykanie a otvorenosť v komunikácii sú samozrejmosťou.
  • O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
  • Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
  • Stravné lístky máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Lucia Nacíková
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 4065882  Dátum zverejnenia: 20.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac