Operátor administratívy a vymáhania pohľadávok (Back Office) - zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky

Miesto výkonu práce: Banská Bystrica
Aká bude vaša rola v tíme?
  • Riešiť písomné, emailové a telefonické požiadavky, podnety, sťažnosti a reklamácie zo strany zákazníka a prvej línie v stanovenej kvalite, určených lehotách
  • Spolupracovať na riešení zákazníckych požiadaviek s ostatnými oddeleniami spoločnosti
  • Reprezentovať dobré meno spoločnosti pri akejkoľvek komunikácii so zákazníkom a dodržiavať štandardy telefonickej komunikácie a kvality služieb centra služieb zákazníkov
  • Zaznamenávať a poskytovať správne údaje pre vytvorenie aktuálnych reportov
  • Archivovať zákaznícku dokumentáciu
  • Ovládať komplexne všetky produkty, služby a akcie O2SK pre zákazníkov
  • Dodržiavať rozvojový plán nastavený nadriadeným v spolupráci s trénermi
Čo od vás čakáme?
  • Prax v administratívnej, finančnej oblasti alebo v oblasti predaja a služieb zákazníkom
  • Výborné verbálne aj písomné komunikačné schopnosti
  • Základy MS office
Čo vám ponúkame?
Základná mesačná mzda:

  • 700 €/btto
  • Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy 2-krát ročne.
  • Radi Vás navyše mesačne odmeníme za kvalitne a efektívne vyriešené požiadavky od zákazníkov.

U nás navyše:

  • Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou.
  • Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
  • O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
  • Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
  • Stravné lístky máme aj za dni neprítomnosti v práci.
  • Zamestnanecký telefón a zľavy na volania pre vašich blízkych
  • Celofiremné stretnutia a teambuildingy
  • Kariérny rast
Bude sa s vami rozprávať


O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 3552007   Dátum zverejnenia: 3.12.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   700 €/ btto