Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista správy a prevádzky nehnuteľností / Facilities Specialist – Banská Bystrica
Miesto výkonu práce: Na Troskách, Banská Bystrica
Aká bude vaša rola v tíme?
Hľadáme niekoho, koho baví administratíva, ale rád sa popasuje s dennými výzvami. Chcete mať prácu, pri ktorej jeden deň riešite „papierovačky“ a druhý sadáte do auta s cieľom riešiť operatívu osobne? Ak ste odpovedali áno, tak sa pridajte k nášmu Tímu správy nehnuteľností a majetku :-)U nás budete:
- Administrovať nákupný proces (objednávky, cenové ponuky, príjmy)
- Zodpovedať za evidenciu majetku spoločnosti
- Pripravovať finančný reporting a analýzy súvisiace s čerpaním a plánovaním finančných prostriedkov oddelenia
- Spolupracovať pri vytváraní a aktualizácii smerníc daného oddelenia
- Plánovať a vykonávať stretnutia na celom Slovensku za účelom kontroly správy a prevádzky nehnuteľností
- Koordinovať činnosti pri projektovom riadení v oblasti správy budov
- Riešiť havarijné stavy a krízové situácie podľa interných predpisov
Čo od vás čakáme?
- Nástup: 1.9.2018
- Vzdelanie: SŠ s maturitou, VŠ
- Prax v oblasti administratívy
- Prax v oblasti prevádzky a správy budov - výhodou
- Dobré organizačné zručnosti
- Ochota vykonávať pravidelne opakujúce sa činnosti (napr. mesačný reporting)
- Komunikatívnosť
- Skúsenosti so SAP – výhodou
- MS Office (najmä Excel) – pokročilý
- Vodičský preukaz sk. B
Čo vám ponúkame?
Základná mesačná mzda najmenej:- 1000 €/btto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy 2-krát ročne.
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Home Office - občas potrebujeme väčší kľud na prácu (alebo vybaviť inštalatéra :) ).
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Stravné lístky máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 3465365
Dátum zverejnenia: 7.8.2018
2018-08-07
lokalita: Na Troskách, Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Správca budov Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 €/btto. O finálnej mzde a ďalšom odmeňovaní sa s Vami radi porozprávame osobne.