Špecialista rozvoja online predaja a služieb zákazníkom – zástup za MD/RD

Miesto výkonu práce: Einsteinova 24, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
Radi zlepšujete to ako funguje svet okolo vás? Bavilo by vás nastavovať procesy a zdokonaľovať systémy vrátane tých online-nových? Máte analytické myslenie, viete definovať „user-friendly“ riešenia a nebojíte sa niesť zodpovednosť za výslednú zákaznícku skúsenosť? Pokiaľ áno, budeme radi pokiaľ rozšírite náš team a pomôžete nám:

  • Realizovať aktivity súvisiace s rozvojom našich predajní, call centra, webstránky, e-shopu s cieľom zlepšovať zákaznícku skúsenosť a optimalizovať konverziu.
  • Sledovať a pravidelne vyhodnocovať efektivitu systémov s cieľom maximalizovať užívateľskú spokojnosť zákazníkov a zlepšovať súvisiace procesy s dôrazom na ich jednoduchosť.
  • Analyzovať dostupné informácie, na ich základe vytvárať zadania na rozvoj jednotlivých predajných kanálov a podieľať sa na následnom testovaní, vývoji až po realizáciu zmeny.
  • Aktívne spolupracovať s externými dodávateľmi a inými oddeleniami (marketing, IT, logistika, back-office) pri projektoch s dopadom na predaj a starostlivosť o zákazníkov.
Čo od vás čakáme?
  • Nástup: 1.12.2017/dohodou
  • SŠ/VŠ – IT, marketing, ekonómia
  • Prax: min. 1 rok (na obdobnej pozícii - ideálne v oblasti predaja a služieb zákazníkom)
  • Znalosť (web)analytických nástrojov - výhodou
  • Skúsenosti s rozvojom systémov (online, CRM, ...) - výhodou
  • Skúsenosti s optimalizáciou procesov a zlepšovaním konverzie - výhodou
  • Skúsenosti s prácou v Siebli (Oracle) - výhodou
  • Dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
  • Analytické myslenie
  • MS Office – pokročilý
  • Anglický jazyk - aspoň základná úroveň
Čo vám ponúkame?
  • O2 je stabilnou firmou, ale stále sa tu niečo deje, čo dáva všetkým príležitosť stále sa učiť a posúvať ďalej.
  • O2 Prázdniny - voľno navyše po vyčerpaní dovolenky
  • Home Office - možnosť pracovať z domu
  • Stravné lístky aj za dni neprítomnosti
  • Kolektív – najlepší priateľ človeka. Keď sa človek teší na svojich kolegov, hneď sa mu ráno vstáva ľahšie.
  • Bez zábavy nie sú koláče. Hodnoty ako férovosť, jednoduchosť, transparentnosť a zábava nie sú len prázdne slová na papieri, ale súčasť každodenného života.
  • Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov je samozrejmosť. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
  • Zamestnanecký telefón a notebook
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 3213245  Dátum zverejnenia: 13.10.2017