Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník Správy poistných zmlúv - junior
NOVIS Insurance Company
Miesto práce
Námestie Ľudovíta Štúra, Bratislava
Námestie Ľudovíta Štúra, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 000 EUR/mesiac900 - 1000, v závislosti na Vašich schopnostiach, motivácií a skúsenostiach
900 - 1 000 EUR/mesiac900 - 1000, v závislosti na Vašich schopnostiach, motivácií a skúsenostiach
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na našu centrálu v Bratislave hľadáme nového pracovníka na oddelenie medzinárodnej správy poistných zmlúv. Chceli by sme zvýšiť našu flexibilitu a schopnosť plniť rôzne úlohy pre konkrétne trhy. Pracovnou náplňou sú predovšetkým administratívne práce súvisiace s chodom oddelení, teda predovšetkým digitalizácia, priebežná evidencia a spolupráca s tímom Správy zmlúv na spracovaní prijatých dokumentov. Po zapracovaní sa do chodu oddelenia a kvalitnom spracovaní zverených úloh je po obojstrannej spokojnosti možnosť kariérneho rastu.
Náplň práce:
• evidencia, digitalizácia a prvotné spracovanie doručených dokumentov
• kontrolovanie poistných zmlúv z hľadiska správnosti, úplnosti a rizikovosti a zadávanie do informačného systému
• sprocesovanie technických a netechnických zmien poistných zmlúv
• komunikácia so zamestnancami, distribučnými partnermi, maklérmi a / alebo klientmi, vrátane riešenia ich požiadaviek a / alebo otázok
Náplň práce:
• evidencia, digitalizácia a prvotné spracovanie doručených dokumentov
• kontrolovanie poistných zmlúv z hľadiska správnosti, úplnosti a rizikovosti a zadávanie do informačného systému
• sprocesovanie technických a netechnických zmien poistných zmlúv
• komunikácia so zamestnancami, distribučnými partnermi, maklérmi a / alebo klientmi, vrátane riešenia ich požiadaviek a / alebo otázok
Zamestnanecké výhody, benefity
• úplné zaškolenie do problematiky a do pracovného procesu
• práca pre rýchlo rastúcu modernú medzinárodnú finančnú spoločnosť so sídlom v Bratislave
• mladý, dynamický a kreatívny tím
• možnosť získania skúseností v oblasti poisťovníctva, multitaskingu v rýchlo sa meniacom prostredí
• flexibilný pracovný čas
• možnosť kariérneho rastu
• práca pre rýchlo rastúcu modernú medzinárodnú finančnú spoločnosť so sídlom v Bratislave
• mladý, dynamický a kreatívny tím
• možnosť získania skúseností v oblasti poisťovníctva, multitaskingu v rýchlo sa meniacom prostredí
• flexibilný pracovný čas
• možnosť kariérneho rastu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že sa chcete stať súčasťou spoločnosti, ktorá sa každým rokom zdvojnásobuje, spĺňate uvedené kritériá a ponuka Vás zaujala, zašlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na [email protected]. Vzhľadom k očakávaniu veľkého počtu žiadostí, si vyhradzujeme právo kontaktovať len vybraných uchádzačov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie životopisu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je znalosť ďalšieho európskeho jazyka minimálne na úrovni B1 (maďarčina, poľština, nemčina, angličtina alebo taliančina)
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- komunikačné schopnosti, aktívny a proklientský prístup
- zodpovednosť a pozitívny prístup ku zvereným úlohám
- ochota neustále sa zlepšovať a prijímať nové výzvy
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- komunikačné schopnosti, aktívny a proklientský prístup
- zodpovednosť a pozitívny prístup ku zvereným úlohám
- ochota neustále sa zlepšovať a prijímať nové výzvy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme inovatívna životná poisťovňa. Hľadáme novú posilu do nášho tímu, ktorá nám bude efektívnou podporou pri rozvoji spoločnosti na medzinárodnej úrovni. Máte šancu stáť pri budovaní novej finančnej inštitúcie a nastavovať procesy od začiatku.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3315121
Dátum zverejnenia: 11.4.2019
2019-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent správy poistenia Spoločnosť: NOVIS Insurance Company
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 000 EUR/mesiac900 - 1000, v závislosti na Vašich schopnostiach, motivácií a skúsenostiach