Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Desk Asistentka
Nomus s.r.o.
Miesto práce
Havlíčkova 16, Bratislava
Havlíčkova 16, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiacVýška mzdy bude dohodnutá na základe doterajších skúseností a praxe uchádzača. Raz ročne prehodnocovanie mzdy, ako aj každoročný bonus až do výšky mzdy
1 100 - 1 400 EUR/mesiacVýška mzdy bude dohodnutá na základe doterajších skúseností a praxe uchádzača. Raz ročne prehodnocovanie mzdy, ako aj každoročný bonus až do výšky mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú posilu do nášho tímu, ktorú baví administratívna práca a chce sa v nej ďalej zdokonaľovať. Hlavnými úlohami budú predovšetkým:
- zabezpečenie front desku kancelárie – first point;
- zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska, predovšetkým:
- spracovanie, evidovanie a archivácia dokumentov;
- tlač/scan/prepis/evidencia/úprava/formátovanie/formal check/organizácia hard
copy aj e-copy dokumentov;
- zber údajov/archív hard copy aj e-copy/ukladanie na cloud;
- komunikovanie s internými a externými partnermi, úradmi a štátnymi inštitúciami
(súdy, ministerstvá a pod.);
- timesheety, prehľady, výkazy, workloady zamestnancov;
- market research/rešerš vyhľadávanie a zisťovanie informácií a pod.;
- support pri organizovaní a zabezpečení rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a
školení;
- starostlivosť o firemné konto na sociálnych sieťach;
- spolupráca s grafikmi;
- administratívna podpora admin tímu a právnikov kancelárie.
- zabezpečenie front desku kancelárie – first point;
- zabezpečovanie chodu kancelárie z personálneho, organizačného a technického hľadiska, predovšetkým:
- spracovanie, evidovanie a archivácia dokumentov;
- tlač/scan/prepis/evidencia/úprava/formátovanie/formal check/organizácia hard
copy aj e-copy dokumentov;
- zber údajov/archív hard copy aj e-copy/ukladanie na cloud;
- komunikovanie s internými a externými partnermi, úradmi a štátnymi inštitúciami
(súdy, ministerstvá a pod.);
- timesheety, prehľady, výkazy, workloady zamestnancov;
- market research/rešerš vyhľadávanie a zisťovanie informácií a pod.;
- support pri organizovaní a zabezpečení rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a
školení;
- starostlivosť o firemné konto na sociálnych sieťach;
- spolupráca s grafikmi;
- administratívna podpora admin tímu a právnikov kancelárie.
Zamestnanecké výhody, benefity
V našej advokátskej kancelárii tvoríme príjemný a priateľský kolektív, ktorý radi utužujeme na letnom či zimnom teambuildingu, či rôznorodých firemných akciách a spoločných aktivitách v priebehu celého roka;
- taktiež je tu možnosť zacvičiť si i vo fitness miestnosti alebo využiť saunu bezprostredne v našich priestoroch vily pod Slavínom;
- samozrejmosťou je dopĺňanie vitamínu C v podobe čerstvého ovocia pre každého a pitný režim;
- 3x do roka nárok na ½ denný „sick day“
- taktiež je tu možnosť zacvičiť si i vo fitness miestnosti alebo využiť saunu bezprostredne v našich priestoroch vily pod Slavínom;
- samozrejmosťou je dopĺňanie vitamínu C v podobe čerstvého ovocia pre každého a pitný režim;
- 3x do roka nárok na ½ denný „sick day“
Informácie o výberovom konaní
Životopis s fotografiou spolu s motivačným listom prosíme posielať v slovenskom a/alebo anglickom jazyku na e-mailovú adresu [email protected].
Všetkým vopred ďakujeme za prejavený záujem zaslaním Vášho životopisu, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme LEN nami vybraných uchádzačov.
Všetkým vopred ďakujeme za prejavený záujem zaslaním Vášho životopisu, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme LEN nami vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Okrem chuti do práce a pozitívneho prístupu k práci i k životu, ochoty a vôle pomáhať kolegom po administratívnej stránke, sa taktiež očakáva zdravý sedliacky rozum a dobrý úsudok, reprezentatívnosť, komunikatívnosť, príjemné a profesionálne vystupovanie, ochota učiť sa, zmysel pre detail a koncovku (dokončovať veci), proaktívnosť, lojalita, odolnosť voči stresu, sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa s aktuálnym stavom, dobré organizačné schopnosti, multitasking a tímový duch.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nomus s.r.o. je full service advokátska kancelária, ktorá poskytuje komplexné právne poradenstvo vo všetkých oblastiach práva a na vysokej úrovni. Budujeme dlhodobé partnerstvá, čo nám umožňuje vytvoriť si s klientom pevný vzťah založený na dôvere a poskytovať naše služby čo najefektívnejšie. Viac informácií na www.nomus.sk.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4736869
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Nomus s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac