Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka manažmentu
Nissens Cooling Solutions SK, s.r.o.
Miesto práce
Malinovského, Čachtice
Malinovského, Čachtice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2019
01.01.2019
Mzdové podmienky (brutto)
od 1000 € brutto v závislosti od skúseností kandidáta
od 1000 € brutto v závislosti od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Reprezentácia spoločnosti pri prvom kontakte – prijímanie/prepájanie hovorov, koordinácia návštev spoločnosti
• Príjem hostí a návštevníkov a zabezpečenie všetkých aktivít spojených s návštevou - rezervácia a príprava zasadacej miestnosti, zabezpečenie občerstvenia, obedov, parkovacieho miesta a pod.
• Komunikácia s materskou spoločnosťou ohľadom plánovaných služobných ciest zamestnancov, zabezpečovanie ubytovania - rezervácia a organizácia taxi služby, leteniek, firemných automobilov
• Podpora a organizácia služobných ciest zamestnancov spoločnosti
• Plánovanie a organizácia stretnutí na základe požiadavky Generálneho riaditeľa alebo členov TOP manažmentu
• Osobná participácia na stretnutiach, tvorba zápisníc zo stretnutí a koordinácia/komunikácia dohodnutých bodov zo stretnutí s dotknutými zamestnancami spoločnosti a/alebo externými spoločnosťami
• Organizovanie spoločenských akcií za podpory HR oddelenia a manažmentu, výber dodávateľov a koordinácia procesu a prípravy podujatí
• Zodpovednosť za spracovanie došlej/odoslanej pošty
• Spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
• Administrácia dokumentácie súvisiacej so sociálnym fondom
• Dohľad nad profesionálnou úrovňou fungovania recepcie spoločnosti
• Zabezpečenie prekladov internou/externou formou, tlmočenie na základe požiadavky
• Príjem hostí a návštevníkov a zabezpečenie všetkých aktivít spojených s návštevou - rezervácia a príprava zasadacej miestnosti, zabezpečenie občerstvenia, obedov, parkovacieho miesta a pod.
• Komunikácia s materskou spoločnosťou ohľadom plánovaných služobných ciest zamestnancov, zabezpečovanie ubytovania - rezervácia a organizácia taxi služby, leteniek, firemných automobilov
• Podpora a organizácia služobných ciest zamestnancov spoločnosti
• Plánovanie a organizácia stretnutí na základe požiadavky Generálneho riaditeľa alebo členov TOP manažmentu
• Osobná participácia na stretnutiach, tvorba zápisníc zo stretnutí a koordinácia/komunikácia dohodnutých bodov zo stretnutí s dotknutými zamestnancami spoločnosti a/alebo externými spoločnosťami
• Organizovanie spoločenských akcií za podpory HR oddelenia a manažmentu, výber dodávateľov a koordinácia procesu a prípravy podujatí
• Zodpovednosť za spracovanie došlej/odoslanej pošty
• Spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
• Administrácia dokumentácie súvisiacej so sociálnym fondom
• Dohľad nad profesionálnou úrovňou fungovania recepcie spoločnosti
• Zabezpečenie prekladov internou/externou formou, tlmočenie na základe požiadavky
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- možnosť participácie na medzinárodných projektoch (po preukázaní kompetentnosti) a ďalšie možnosti profesijného rastu
- perspektíva dlhodobého zamestnania
- pružná pracovná doba
- jazykové kurzy v priestoroch spoločnosti
- kompenzácia cestovných nákladov
- rôzne príspevky zo sociálneho fondu
- možnosť participácie na medzinárodných projektoch (po preukázaní kompetentnosti) a ďalšie možnosti profesijného rastu
- perspektíva dlhodobého zamestnania
- pružná pracovná doba
- jazykové kurzy v priestoroch spoločnosti
- kompenzácia cestovných nákladov
- rôzne príspevky zo sociálneho fondu
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás aktuálna ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám, prosím, svoj životopis.
Vopred ďakujeme za všetky reakcie, kontaktovať však budeme vybraných uchádzačov.
Vopred ďakujeme za všetky reakcie, kontaktovať však budeme vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vysokoškolské vzdelanie - výhodou
• Minimálne 5 rokov skúseností z identickej alebo obdobnej pozície
• Skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti výhodou
• Silné jazykové znalosti (angličtina) - verbálna aj písomná komunikácia
• Výborná znalosť práce s počítačom a balíkom MS office (Word, Excel, Power Point)
• Minimálne 5 rokov skúseností z identickej alebo obdobnej pozície
• Skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti výhodou
• Silné jazykové znalosti (angličtina) - verbálna aj písomná komunikácia
• Výborná znalosť práce s počítačom a balíkom MS office (Word, Excel, Power Point)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nissens Cooling Solutions je globálnym lídrom v dodávkach najmodernejších chladiacich riešení. Divízia Wind dodáva na základe požiadaviek významných zákazníkov chladiace systémy pre veterné elektrárne na pevnine a na mori, divízia Industry sa orientuje na vybrané priemyselné aplikácie.
Výrobné aktivity spoločnosti sú sústredené na Slovensku, v Českej republike, v Dánsku, Číne a USA. Od 1.1.2024 sme súčasťou skupiny KK Wind Solutions.
Spoločnosť neustále investuje do technologického rozvoja a inovácií, pričom dáva príležitosť mnohým kvalifikovaným odborníkom zo strojárskej a technickej oblasti, automatizácie, kvality a technológie výrobných procesov, logistiky, manažmentu a iných podporných činností.
Výrobné aktivity spoločnosti sú sústredené na Slovensku, v Českej republike, v Dánsku, Číne a USA. Od 1.1.2024 sme súčasťou skupiny KK Wind Solutions.
Spoločnosť neustále investuje do technologického rozvoja a inovácií, pričom dáva príležitosť mnohým kvalifikovaným odborníkom zo strojárskej a technickej oblasti, automatizácie, kvality a technológie výrobných procesov, logistiky, manažmentu a iných podporných činností.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3464752
Dátum zverejnenia: 28.11.2018
2018-11-28
lokalita: okres Nové Mesto nad Váhom Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Nissens Cooling Solutions SK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 € brutto v závislosti od skúseností kandidáta