Sales Support Analyst

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sales Support Analyst kontroluje správnosť a úplnosť všetkých vstupov, vrátane podporných dokumentov.

- Kontroluje kvalitu vstupných údajov v boarding systéme
- Verifikácia Anti-money laundering (AML)/KYC detailov (štatutárni zástupcovia a vlastníci), ako aj verifikácia registračných údajov obchodníka
- Kontaktovanie obchodníkov v prípade chýbajúcich AML dokumentov alebo ďalších potrebných dokumentov
- Udržuje databázu obchodníkov so všetkými potrebnými údajmi; napr. denný výpočet konkrétnych obchodných poplatkov, denný výpočet súboru obchodných platieb pre konkrétnych obchodníkov. Rieši zmeny obchodných poplatkov v back-end systéme.
- Vstup klientov e-commerce do systému platobných brán. Vstup klientov POS Terminalu do POS zariadení
- Reporting pre sales ohľadom boarding výkonu (čas, počet nových obchodníkov), príprava reportov ohľadom aktivity obchodníkov, partnerov, provízií parnerom a iných v prípade potreby
- Zmeny poplatkov na základe žiadosti od obchodníkov/partnerov
- Poskytovanie bezpečnostných prvkov pre e-commerce obchodníkov
- Analýza trendov a situácie na jednotlivých trhoch, analýza existujúcich aktivít a KPI
-Pravidelná AML kontrola obchodníkov podľa rizikovosti

Mzdové podmienky (brutto)

1 300 EUR/mesiacOd 1300€. Finálna čiastka závisí od skúseností a seniority kandidáta.

Zamestnanecké výhody, benefity

Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
Príspevok na dôchodkové sporenie
Zdravotná starostlivosť Penta Hospitals Slovensko
25 dní práceneschopnosti za rok (5 dní sick days)
2 dni dovolenky navyše po odpracovaní 2 rokov
Hybridný spôsob práce
Odmeny k výročiam
Multisport karta
Hard & Soft skills tréningy

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosť anglického jazyka - min B2
Iniciatívny a komunikatívny človek
Zameranie na detaily
Odolnosť voči stresu
Tímovosť
Maďarský alebo rumunský jazyk je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 25 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Eva Fernandez
E-mail: poslať životopis
ID: 4875784  Dátum zverejnenia: 4.10.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac