Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s talianskym jazykom
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta/ky
Od 1 400 EUR/mesiacv závislosti od skúseností kandidáta/ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v elektrotechnickom segmente. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani background. Hľadáme kandidáta, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti, má blízko k administratívnym činnostiam, aktívne ovláda taliansky jazyk a komunikatívne anglický.
Náplň práce:
- zadávanie a správa objednávok
- spracovanie servisných reportov
- príprava faktúr s výpočtami cien a marží
- komunikácia so zákazníkmi, servisnými supervízormi a servisnými technikmi vo všetkých administratívnych záležitostiach
- poskytovanie podpory podľa aktuálnych potrieb
- práca s ERP systémom (Oracle)
Náplň práce:
- zadávanie a správa objednávok
- spracovanie servisných reportov
- príprava faktúr s výpočtami cien a marží
- komunikácia so zákazníkmi, servisnými supervízormi a servisnými technikmi vo všetkých administratívnych záležitostiach
- poskytovanie podpory podľa aktuálnych potrieb
- práca s ERP systémom (Oracle)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- ročný bonus
- platené dni voľna naviac
- rôzne firemné akcie
- flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
- 7,5 hodinový pracovný čas
- jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku
- ročný bonus
- platené dni voľna naviac
- rôzne firemné akcie
- flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
- 7,5 hodinový pracovný čas
- jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás pracovná pozícia? Zašlite nám svoj životopis v slovenskom/ anglickom jazyku. Kontaktovať budeme uchádzačov/ky, ktorí najviac spĺňajú kritériá stanovené našim klientom. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta
pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť talianskeho jazyka a komunikatívna znalosť anglického jazyka
- znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc.)
- silné zákaznícky orientované myslenie
- kvalitné organizačné schopnosti
- komunikačné zručnosti
- aktívny prístup pri riešení problémov
- znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc.)
- silné zákaznícky orientované myslenie
- kvalitné organizačné schopnosti
- komunikačné zručnosti
- aktívny prístup pri riešení problémov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4824570
Dátum zverejnenia: 14.5.2024
2024-05-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Koordinátor, Prekladateľ, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac