Obchodný zástupca
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 400 EUR/mesiac- v závislosti od skúseností kandidáta + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov na štvrťročnej báze
Od 1 400 EUR/mesiac- v závislosti od skúseností kandidáta + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov na štvrťročnej báze
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, spoločnosť v Košickom kraji, obsadzujeme pracovnú pozíciu Obchodný zástupca.
Hľadáme kandidáta, ktorý má silné komunikačné schopnosti a chcel by sa podieľať na budovaní obchodných vzťahov spoločnosti. Vhodný kandidát má aspoň ročnú prax v oblasti obchodu, vie samostatne pracovať a má reprezentatívne vystupovanie.
Náplň práce
- starostlivosť o obchodné vzťahy s obchodnými partnermi a udržiavanie pravidelného kontaktu s nimi
- akvizícia potenciálnych nových obchodných partnerov v súkromnej aj verejnej sfére
- legislatívne poradenstvo pre existujúcich klientov
- plnenie stanovených obchodných cieľov
- sledovanie konkurenčných aktivít a situácie na trhu
- zastupovanie a prezentovanie spoločnosti na obchodných rokovaniach
- vypracovávanie cenových ponúk s vyjednávanie zmluvných podmienok
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefitný systém spoločnosti Vám bude predstavený pri osobnom stretnutí.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme vyhovujúcim kandidátom/kám počas 1. kola pracovného pohovoru.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme vyhovujúcim kandidátom/kám počas 1. kola pracovného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodné, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, flexibilita, reprezentatívnosť
- aktívna komunikácia v anglickom jazyku výhodou
- prax na pozícii obchodného zástupcu a skúsenosti s predajom služieb aspoň 1 rok
- vyjednávacie schopnosti
- skúsenosti/znalosti z oblasti odpadového hospodárstva výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID: 4762248
Dátum zverejnenia: 5.6.2024
2024-06-05
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Key account manager, Obchodný analytik, Obchodný referent, Obchodný zástupca Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac