Koordinátor servisu a objednávok s AJ&NJ
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 100 EUR/mesiac
1 800 - 2 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozíciu *Koordinátora servisu a objednávok* obsadzujeme pre nášho klienta, medzinárodne pôsobiacu, technologickú spoločnosť.
Klienti ich oceňujú pre ich inovatívne energetické a automatizačné a elektro riešenia prispievajúce k dosiahnutiu efektivity a trvalej udržateľnosti.
Tím customer care sa rozrastá a hľadá ďalší chýbajúci článok s aktívnou angličtinou a komunikatívnou nemčinou. Ak máte skúsenosti so SAP, Excel, alebo Incoterms a spokojnosť zákazníka je pre vás v práci na prvom mieste budeme sa tešiť na vaše CV v ANGLICKOM JAZYKU.
- plánovanie terénnych servisných technikov na rôzne úlohy podľa ich skúseností a požiadaviek
- aktívne poskytovať všetky informácie potrebné na zásah
- aktivity spojené s cestovnými opatreniami potrebných pre každú prácu (lety, hotely, víza, povolenia…) v niekoľkých európskych a afrických
krajinách
- udržiavanie databázy členov tímu na organizovanie školení a obnovy
kvalifikačných certifikátov/kurzov
- spolupráca s ostatnými oddeleniami
Klienti ich oceňujú pre ich inovatívne energetické a automatizačné a elektro riešenia prispievajúce k dosiahnutiu efektivity a trvalej udržateľnosti.
Tím customer care sa rozrastá a hľadá ďalší chýbajúci článok s aktívnou angličtinou a komunikatívnou nemčinou. Ak máte skúsenosti so SAP, Excel, alebo Incoterms a spokojnosť zákazníka je pre vás v práci na prvom mieste budeme sa tešiť na vaše CV v ANGLICKOM JAZYKU.
- plánovanie terénnych servisných technikov na rôzne úlohy podľa ich skúseností a požiadaviek
- aktívne poskytovať všetky informácie potrebné na zásah
- aktivity spojené s cestovnými opatreniami potrebných pre každú prácu (lety, hotely, víza, povolenia…) v niekoľkých európskych a afrických
krajinách
- udržiavanie databázy členov tímu na organizovanie školení a obnovy
kvalifikačných certifikátov/kurzov
- spolupráca s ostatnými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
- 4 sick days
- home office
- flexibilný pracovný čas
- multisport karta
- športové a relax možnosti priamo na pracovisku
- rôznorodé sociálne, rodinné a extra finančné benefity
- home office
- flexibilný pracovný čas
- multisport karta
- športové a relax možnosti priamo na pracovisku
- rôznorodé sociálne, rodinné a extra finančné benefity
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu v SJ a v AJ. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky stanovené našim klientom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme bližšie v úvodnom rozhovore.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme bližšie v úvodnom rozhovore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- tímový hráč
- ovládanie nemčiny a angličtiny
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
- ovládanie nemčiny a angličtiny
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID: 4316105
Dátum zverejnenia: 18.1.2023
2023-01-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Key account manager, Koordinátor, Nákupca, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac