Koordinátor servisu a objednávok s AJ&NJ

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 - 2 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozíciu *Koordinátora servisu a objednávok* obsadzujeme pre nášho klienta, medzinárodne pôsobiacu, technologickú spoločnosť.
Klienti ich oceňujú pre ich inovatívne energetické a automatizačné a elektro riešenia prispievajúce k dosiahnutiu efektivity a trvalej udržateľnosti.

Tím customer care sa rozrastá a hľadá ďalší chýbajúci článok s aktívnou angličtinou a komunikatívnou nemčinou. Ak máte skúsenosti so SAP, Excel, alebo Incoterms a spokojnosť zákazníka je pre vás v práci na prvom mieste budeme sa tešiť na vaše CV v ANGLICKOM JAZYKU.

- plánovanie terénnych servisných technikov na rôzne úlohy podľa ich skúseností a požiadaviek
- aktívne poskytovať všetky informácie potrebné na zásah
- aktivity spojené s cestovnými opatreniami potrebných pre každú prácu (lety, hotely, víza, povolenia…) v niekoľkých európskych a afrických
krajinách
- udržiavanie databázy členov tímu na organizovanie školení a obnovy
kvalifikačných certifikátov/kurzov
- spolupráca s ostatnými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

- 4 sick days
- home office
- flexibilný pracovný čas
- multisport karta
- športové a relax možnosti priamo na pracovisku
- rôznorodé sociálne, rodinné a extra finančné benefity

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu v SJ a v AJ. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky stanovené našim klientom.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, ktorého radi predstavíme bližšie v úvodnom rozhovore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - Základy
Microsoft Excel - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- tímový hráč
- ovládanie nemčiny a angličtiny
- výborné komunikačné a organizačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.

Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Pavlína Pallerová
Tel.: +421948102241
E-mail: poslať životopis
ID: 4316105  Dátum zverejnenia: 18.1.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac