Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Head of Customer Care team
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 - 3 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností
2 500 - 3 000 EUR/mesiacv závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
*e-commerce on point*
Pozíciu Customer Care Lídra obsadzujeme pre nášho klienta, ultimátne úspešnú e-commerce platformu, najväčšiu v CEE.
Hľadáme kandidáta s relevantnou praxou v oblasti zákazníckeho servisu v medzinárodnom prostredí. Očakávame skúsenosti s vedením tímu (10 a viac členného). AJ na aktívnej úrovni je nevyhnutný.
Vítame skúsenosti s budovaním tímu, hiringom, onboardingom a samozrejme preukázateľné výsledky o ktorých si radi vypočujeme viac počas stretnutia.
Tešíme sa na Váš životopis.
- budovanie a vedenie tímu zastrešujúceho zákaznícky servis
- nastavovanie KPIs
- optimalizácia procesov
- zaistenie bezchybného zákazníckeho servisu
- podpora, motivácia a rozvoj tímu
Pozíciu Customer Care Lídra obsadzujeme pre nášho klienta, ultimátne úspešnú e-commerce platformu, najväčšiu v CEE.
Hľadáme kandidáta s relevantnou praxou v oblasti zákazníckeho servisu v medzinárodnom prostredí. Očakávame skúsenosti s vedením tímu (10 a viac členného). AJ na aktívnej úrovni je nevyhnutný.
Vítame skúsenosti s budovaním tímu, hiringom, onboardingom a samozrejme preukázateľné výsledky o ktorých si radi vypočujeme viac počas stretnutia.
Tešíme sa na Váš životopis.
- budovanie a vedenie tímu zastrešujúceho zákaznícky servis
- nastavovanie KPIs
- optimalizácia procesov
- zaistenie bezchybného zákazníckeho servisu
- podpora, motivácia a rozvoj tímu
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnej spoločnosti, v priateľskom tíme
- motivujúce finančné ohodnotenie a možnosť karierne rásť
- multisport karta
- flexibilný pracovný čas
- príjemné pracovisko v modernom coworkingu
- motivujúce finančné ohodnotenie a možnosť karierne rásť
- multisport karta
- flexibilný pracovný čas
- príjemné pracovisko v modernom coworkingu
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás pracovná pozícia? Zašlite nám svoj životopis, ideálne spolu s motivačným listom. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov/ ky, ktorí budú najviac spĺňať kritériá stanovené našim klientom. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Pozíciu a rovnako nášho klienta Vám radi predstavíme počas 1. kola pohovoru.
Pozíciu a rovnako nášho klienta Vám radi predstavíme počas 1. kola pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Customer care
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predošlá skúsenosť s vedením tímu (10 a viac členného)
- líderská, príjemná, inšpirujúca osobnosť s chuťou rásť a napredovať
- tímovy hráč
- silné organizačné a tím motivujúce zručnosti a schopnosti
- aktívny anglický jazyk
- líderská, príjemná, inšpirujúca osobnosť s chuťou rásť a napredovať
- tímovy hráč
- silné organizačné a tím motivujúce zručnosti a schopnosti
- aktívny anglický jazyk
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4096163
Dátum zverejnenia: 22.6.2021
2021-06-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Personálny manažér, Regionálny / Oblastný manažér, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac