Sales administrátor

Neumann Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac+ ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Medzinárodná spoločnosť hľadá do svojho tímu Sales administrátora, ktorý bude podporovať obchodný tím v rôznych obchodno- administratívnych činnostiach v Európe a USA. Vítame preto skúsenosť z medzinárodne pôsobiacej spoločnosti. Znalosť angličtiny je nevyhnutná, nemčina je veľkou výhodou.

- podpora obchodného tímu v Európe a USA
- spracovávanie objednávok pomocou systému SAP, Oracle, Box a Salesforce BridgeFront Office
- organizácia stretnutí (obchodný tím, projektový manažment,...)
- kompletizácia dokumentov z iných oddelení
- zasielanie cenových ponúk klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

- 4 sick days
- home office (4x mesačne)
- flexibilný pracovný čas
- multisport karta
- športové a relax možnosti priamo na pracovisku
- rôznorodé sociálne, rodinné a extra finančné benefity

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme veľmi pekne za Váš životopis. Kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Kandidáta predstavíme na osobnom pohovore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SAP - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- samostatnosť (budete pracovať bez priameho nadriadeného na Slovensku)
- skúsenosť z medzinárodne pôsobiacej spoločnosti, ideálne na oddelení sales
- kontakt so zákazníkom
- skúsenosť práce so SAP
- orientácia na detail
- jazyky- AJ podmienkou, nemčina alebo francúzština veľkou výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.

Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Neumann Consulting s. r. o.
Šafárikovo námestie 4
811 02 Bratislava
http://www.neumannconsulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Kristína Škorníková
Tel.: +421948216060
E-mail: poslať životopis
ID: 4021413  Dátum zverejnenia: 8.2.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac