Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny/a pracovník/čka v sklade
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Šamorín
Šamorín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 700 EUR/mesiacod 700 EUR/mesiac + 20 % variabilnej zložky platu, po 6 mesiacoch 850 Eur/brutto + 20 % variabilnej zložky platu
Od 700 EUR/mesiacod 700 EUR/mesiac + 20 % variabilnej zložky platu, po 6 mesiacoch 850 Eur/brutto + 20 % variabilnej zložky platu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozíciu administratívneho pracovníka obsadzujeme pre výrobnú spoločnosť v Šamoríne, ktorá pôsobí v oblasti elektro, strojárskej a automotive produkcie. Hľadáme kandidáta/ku, ktorý/á má blízko k administratívnym prácam a dohovorí sa anglicky.
– administratívna práca v sklade
– evidencia dokumentov pre vodičov a skladníkov
– tlač etikiet
– vedenie archívu
– administratívna práca v sklade
– evidencia dokumentov pre vodičov a skladníkov
– tlač etikiet
– vedenie archívu
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilná práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti
- 13. plat
- sociálny program
- 13. plat
- sociálny program
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pozícia? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
– blízky vzťah k administratívnej práci
– blízky vzťah k administratívnej práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3949149
Dátum zverejnenia: 10.8.2020
2020-08-10
lokalita: Šamorín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Logistik, Recepčná, Skladník Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac