Vedúci oddelenia

Neumann Consulting s.r.o.

Miesto práce
Považská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

*Považská Bystrica
*Ľudské zdroje& Administratíva
Pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v chemickom odvetví, obsadzujeme pozíciu Vedúci oddelenia, ktorý zastreší komplexný administratívny chod oddelenia (ľudské zdroje, IT, enviroment, legislatíva)
Práca je vhodná pre kandidáta s aktívnou angličtinou, ktorému vyhovuje práca z kancelárie vo fixnom čase.

- administratívne zastrešenie oddelenia (dochádzka, personálne hodnotenie, štatistiky, analýzy,...)
- tvorba procesných máp, štatistík, nábor zamestnancov
- koordinácia služieb BOZP, IT, odpadového hospodárstva, PO
- tvorba ročného plánu vzdelávania, školenia a vzdelávanie zamestnancov

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilná, perspektívna práca
- príjemné a pekné pracovisko v menšej výrobnej spoločnosti
- pravidelné navyšovanie platu

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás naša ponuka? Budeme sa tešiť na Váš životopis v ANGLICKOM JAZYKU s fotografiou.
Kontaktovať budeme tých uchádzačov, ktorí budú vyhovovať podmienkam stanoveným našim klientom.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.6.2021 (ostáva ešte 21 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

veduci oddelenia/ veduci predajne/ personalista/ HR specialist
4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ideálnymi pre túto pozíciu sú skúsenosti z HR. Niesú však podmienkou. V takom prípade uvítame skúsenosť s vedením menšieho oddelenia
- dobrá práca s dátami, resp. excelom
- pozitívny vzťah k tvorbe štatistík a reportov
- anglický jazyk na dobrej komunikatívnej úrovni (absolvovanie pohovoru v anglickom jazyku)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.

Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Neumann Consulting s. r. o.
Šafárikovo námestie 4
811 02 Bratislava
http://www.neumannconsulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Kristína Škorníková
Tel.: +421948216060
E-mail: poslať životopis
ID: 3833275  Dátum zverejnenia: 5.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac