Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zákaziek s AJ a NJ
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 350 EUR/mesiac+ variabilná mesačná zložka
1 200 - 1 350 EUR/mesiac+ variabilná mesačná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame pracovnú príležitosť pre aktívnych angličtinárov a nemčinárov, ktorí majú skúsenosť so službami pre zákazníkov :) Hľadáme kandidáta s príjemnými komunikačnými zručnosťami a s aktívnou angličtinou a nemčinou.
- riešenie požiadaviek zákazníkov v angličtine a nemčine
- zodpovednosť za zverené zákazky spoločnosti
- telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi
- informovanie zákazníkov
- riešenie požiadaviek zákazníkov v angličtine a nemčine
- zodpovednosť za zverené zákazky spoločnosti
- telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi
- informovanie zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v medzinárodnej spoločnosti
- flexibilný pracovný čas
- možnosť kariérneho rastu
- 3 dni voľna naviac
- jazykové kurzy
- multisport karta
- flexibilný pracovný čas
- možnosť kariérneho rastu
- 3 dni voľna naviac
- jazykové kurzy
- multisport karta
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu v slovenskom a anglickom jazyku. Kontaktovať budeme tých uchádzačov, ktorí budú vyhovovať podmienakám stanoveným našim klientom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, centrum zdieľaných služieb.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, centrum zdieľaných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá znalosť anglického a nemeckého jazyka
- komunikačné zručnosti
- aktívna práca s PC
- komunikačné zručnosti
- aktívna práca s PC
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3826118
Dátum zverejnenia: 7.1.2020
2020-01-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Špecialista podpory zákazníkov, Tlmočník, Učiteľ Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac