Koordinátor/ ka zákaziek s holandským jazykom

Neumann Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, servisné centrum. Pozícia nevyžaduje technické vzdelanie ani backround. Hľadáme kandidáta, ktorý má výnimočné koordinačné a komunikačné zručnosti, má blízko k administratívnym činnostiam a aktívne ovláda holandský jazyk.
HOLANDSKÝ JAZYK je podmienkou. Pozícia ma fixný pracovný čas, bez hotline, bez víkendovej práce.

– zodpovednosť za poskytovanie administratívnej podpory prostredníctvom spracovania objednávok
– spolupráca s účtovnými a inými oddeleniami
– podpora zákazníkov, servisných technikov v rôznych administratívnych otázkach
– plánovanie termínov servisov
– príprava objednávok a príprava faktúr
– spolupráca s tímom technikov v danej krajine (Holandsko)
– kontakt so zákazníkmi a internými zamestnancami v holandskom jazyku

Zamestnanecké výhody, benefity

* práca v rámci profesionálneho a medzinárodného tímu, priateľských kolegov a manažérov
* rôzne firemné akcie
* flexibilná pracovná doba (fixný čas na pracovisku 9.30- 15.30)
* 7,5 hodinový pracovný čas
* jazykové kurzy a firemné školenia priamo na pracovisku

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná pozícia? Pošlite nám svoj životopis ako reakciu na tento inzerát.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

29.2.2020 (ostáva ešte 41 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Shared service centrum poskytujúce služby pre nášho klienta pôsobiaceho v elektrotechnickom priemysle.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• znalosť ERP systému je výhodou (SAP, Oracle, etc)
• silné zákaznícky orientované myslenie
• kvalitné organizačné schopnosti
• komunikačné zručnosti
• aktívny prístup pri riešení problémov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.

Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o.
Šafarikovo namestie
811 03 Bratislava
http://www.neumannconsulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Jantáková
Tel.: +421 948 202 329
E-mail: poslať životopis
ID: 3661584  Dátum zverejnenia: 15.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac