Office Assistant - part-time

Neumann Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, úspešnú americkú spoločnosť sídliacu v centre Bratislavy hľadáme kandidáta/kandidátku na pozíciu Office Assistant na part-time. Kandidát/ka bude pravou rukou Vedúcej oddelenia a bude mať na zodpovednosti:

- Administratívnu podporu tímu
- Správu a aktualizáciu firemnej databázy
- Bude sa podieľať sa na prípravách prezentácií a podkladov na stretnutia s klientmi
- Vypracovanie ponúk pre klientov
- Vyúčtovanie pracovných ciest a pracovných výdavkov
- Fakturáciu klientom
- Spracovanie web stránky

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v moderných priestoroch v centre Bratislavy
- priateľský pracovný kolektív
- možnosť prispôsobiť pracovný čas individuálnym potrebám kandidáta
- motivujúce finančné oddelenie

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku, spolu aj s Vašou fotografiou na adresu cabanikova@neumannconsulting.sk.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.1.2018 (ostáva ešte 21 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni nutnosť - práca v medzinárodnom prostredí

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.

Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Neumann Consulting s. r. o.
Šafárikovo námestie 4
811 02 Bratislava
http://www.neumannconsulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Petra Cabaniková
Tel.: +421 948 216 060
E-mail: poslať životopis
ID: 3258315   Dátum zverejnenia: 1.12.2017