Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Assistant - part-time
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, úspešnú americkú spoločnosť sídliacu v centre Bratislavy hľadáme kandidáta/kandidátku na pozíciu Office Assistant na part-time. Kandidát/ka bude pravou rukou Vedúcej oddelenia a bude mať na zodpovednosti:
- Administratívnu podporu tímu
- Správu a aktualizáciu firemnej databázy
- Bude sa podieľať sa na prípravách prezentácií a podkladov na stretnutia s klientmi
- Vypracovanie ponúk pre klientov
- Vyúčtovanie pracovných ciest a pracovných výdavkov
- Fakturáciu klientom
- Spracovanie web stránky
- Administratívnu podporu tímu
- Správu a aktualizáciu firemnej databázy
- Bude sa podieľať sa na prípravách prezentácií a podkladov na stretnutia s klientmi
- Vypracovanie ponúk pre klientov
- Vyúčtovanie pracovných ciest a pracovných výdavkov
- Fakturáciu klientom
- Spracovanie web stránky
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v moderných priestoroch v centre Bratislavy
- priateľský pracovný kolektív
- možnosť prispôsobiť pracovný čas individuálnym potrebám kandidáta
- motivujúce finančné oddelenie
- priateľský pracovný kolektív
- možnosť prispôsobiť pracovný čas individuálnym potrebám kandidáta
- motivujúce finančné oddelenie
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom aj anglickom jazyku, spolu aj s Vašou fotografiou na adresu [email protected].
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni nutnosť - práca v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3258315
Dátum zverejnenia: 1.12.2017
2017-12-01
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Marketingový pracovník, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou