Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Administrator
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1180 - 1480 €
1180 - 1480 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, globálne pôsobiacu výrobnú spoločnosť pôsobiacu v žilinskom kraji hľadáme aktívneho a ľudsky orientovaného kandidáta s nadšením pre HR ,so skúsenosťou s administratívou v personalistike a veľmi dobrým prehľadom v zodpovedajúcej legislatíve.
miesto výkonu práce = Žilina
- príprava podkladov pre mzdy a spolupráca s externou účtovnou spoločnosťou
- starostlivosť o administratívu spojenú so zakladaním pracovných pomerov, dochádzkou, pracovnými zmluvami a odmeňovacím systémom
- poskytovanie legislatívneho poradenstva v spoločnosti a tvorba koncepčných návrhov a zmien ( odbory, odstávky výroby a i. )
- komunikácia s úradmi a inštitúciami
- reportovanie nadriadeným a tvorba štatistík
miesto výkonu práce = Žilina
- príprava podkladov pre mzdy a spolupráca s externou účtovnou spoločnosťou
- starostlivosť o administratívu spojenú so zakladaním pracovných pomerov, dochádzkou, pracovnými zmluvami a odmeňovacím systémom
- poskytovanie legislatívneho poradenstva v spoločnosti a tvorba koncepčných návrhov a zmien ( odbory, odstávky výroby a i. )
- komunikácia s úradmi a inštitúciami
- reportovanie nadriadeným a tvorba štatistík
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké benefity
- 13. a 14. plat
- výborná lokalita spoločnosti
- množstvo školení a vzdelávacích príležitostí
- 13. a 14. plat
- výborná lokalita spoločnosti
- množstvo školení a vzdelávacích príležitostí
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto, alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a Váš záujem, úspešných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a Váš záujem, úspešných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v automotive oblasti.
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta, výrobnú spoločnosť pôsobiacu v automotive oblasti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii
- veľmi dobrá orientácia v zákonníku práce
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- schopnosť pracovať pod stresom
- rýchla adaptácia na zmeny a tímový duch
- veľmi dobrá orientácia v zákonníku práce
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- schopnosť pracovať pod stresom
- rýchla adaptácia na zmeny a tímový duch
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3205874
Dátum zverejnenia: 25.4.2018
2018-04-25
lokalita: okres Žilina Pozícia: HR asistent, HR generalist, Personalista Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1180 - 1480 €