Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Backoffice Marketing Koordinátor s nemčinou
Neumann Consulting s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, zahraničnú obchodnú spoločnosť hľadáme na pozíciu Backoffice Marketing Koordinátor šikovného, na detail orientovaného tímového hráča, ktorý rád pracuje s číslami a výborne ovláda nemecký jazyk.
miesto výkonu práce = Bratislava
- zadávanie objednávok
- tvorba a spracovanie ponúk
- údržba databázy
- proaktívna tímová podpora vo všetkých obchodných a administratívnych oblastiach
- sprostredkovanie komunikácie s poľským dizajnérskym tímom, centrálou a inými dodávateľmi
- komunikácia so štátnymi inštitúciami a vybavovanie licencií a povolení v zahraničných krajinách
- podpora pri príprave prezentácií a predajných materiálov
- úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami
- spracovanie telefónnych a písomných požiadaviek od zákazníkov
- príprava hodnotení a podkladov pre riadenie predajných činností
- organizácia schôdzí a tvorba zápisníc
- podpora externých služieb
- podpora projektov
miesto výkonu práce = Bratislava
- zadávanie objednávok
- tvorba a spracovanie ponúk
- údržba databázy
- proaktívna tímová podpora vo všetkých obchodných a administratívnych oblastiach
- sprostredkovanie komunikácie s poľským dizajnérskym tímom, centrálou a inými dodávateľmi
- komunikácia so štátnymi inštitúciami a vybavovanie licencií a povolení v zahraničných krajinách
- podpora pri príprave prezentácií a predajných materiálov
- úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami
- spracovanie telefónnych a písomných požiadaviek od zákazníkov
- príprava hodnotení a podkladov pre riadenie predajných činností
- organizácia schôdzí a tvorba zápisníc
- podpora externých služieb
- podpora projektov
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom kolektíve a denné aktívne využívanie nemeckého jazyka
- príjemné zázemie rodinnej spoločnosti
- možnosť všestrannej pracovnej realizácie v prostredí dynamického mladého tímu kolegov
- príjemné zázemie rodinnej spoločnosti
- možnosť všestrannej pracovnej realizácie v prostredí dynamického mladého tímu kolegov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto, alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v SLOVENSKOM a NEMECKOM JAZYKU na adresu [email protected], spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a Vášmu záujmu, úspešných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a Vášmu záujmu, úspešných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou.
Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky praktických skúseností v oblasti back office
- skúsenosť v oblasti obalového marketingu veľkou výhodou
- vynikajúca znalosť NEMECKÉHO jazyka je PODMIENKOU! - ústna i písomná forma (presnosť v gramatike)
- presnosť a preferencia práce s číslami
- veľmi dobré PC zručnosti (MS Office)
- zodpovednosť a svedomitosť
- štruktúrovanosť a vysoká orientácia na zákazníka
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- flexibilita a spoľahlivosť
- tímový hráč
- priateľskosť a reprezentatívnosť
- iniciatívna osobnosť
- ochota učiť sa
- odolnosť voči stresu
- skúsenosť v oblasti obalového marketingu veľkou výhodou
- vynikajúca znalosť NEMECKÉHO jazyka je PODMIENKOU! - ústna i písomná forma (presnosť v gramatike)
- presnosť a preferencia práce s číslami
- veľmi dobré PC zručnosti (MS Office)
- zodpovednosť a svedomitosť
- štruktúrovanosť a vysoká orientácia na zákazníka
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- flexibilita a spoľahlivosť
- tímový hráč
- priateľskosť a reprezentatívnosť
- iniciatívna osobnosť
- ochota učiť sa
- odolnosť voči stresu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.
Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3187824
Dátum zverejnenia: 16.10.2017
2017-10-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Neumann Consulting s. r. o.