Backoffice Marketing Koordinátor s nemčinou

Neumann Consulting s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, zahraničnú obchodnú spoločnosť hľadáme na pozíciu Backoffice Marketing Koordinátor šikovného, na detail orientovaného tímového hráča, ktorý rád pracuje s číslami a výborne ovláda nemecký jazyk.

miesto výkonu práce = Bratislava

- zadávanie objednávok
- tvorba a spracovanie ponúk
- údržba databázy
- proaktívna tímová podpora vo všetkých obchodných a administratívnych oblastiach
- sprostredkovanie komunikácie s poľským dizajnérskym tímom, centrálou a inými dodávateľmi
- komunikácia so štátnymi inštitúciami a vybavovanie licencií a povolení v zahraničných krajinách
- podpora pri príprave prezentácií a predajných materiálov
- úzka spolupráca s ostatnými oddeleniami
- spracovanie telefónnych a písomných požiadaviek od zákazníkov
- príprava hodnotení a podkladov pre riadenie predajných činností
- organizácia schôdzí a tvorba zápisníc
- podpora externých služieb
- podpora projektov

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom kolektíve a denné aktívne využívanie nemeckého jazyka
- príjemné zázemie rodinnej spoločnosti
- možnosť všestrannej pracovnej realizácie v prostredí dynamického mladého tímu kolegov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto, alebo iná pracovná pozícia z našej ponuky? Pošlite nám svoj životopis v SLOVENSKOM a NEMECKOM JAZYKU na adresu [email protected], spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov.

Do predmetu správy nezabudnite prosím uviesť názov pozície, o ktorú máte záujem.

Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a Vášmu záujmu, úspešných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Spoločnosť zaoberajúca sa obchodnou činnosťou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. 2 roky praktických skúseností v oblasti back office
- skúsenosť v oblasti obalového marketingu veľkou výhodou
- vynikajúca znalosť NEMECKÉHO jazyka je PODMIENKOU! - ústna i písomná forma (presnosť v gramatike)
- presnosť a preferencia práce s číslami
- veľmi dobré PC zručnosti (MS Office)
- zodpovednosť a svedomitosť
- štruktúrovanosť a vysoká orientácia na zákazníka
- veľmi dobré komunikačné zručnosti
- flexibilita a spoľahlivosť
- tímový hráč
- priateľskosť a reprezentatívnosť
- iniciatívna osobnosť
- ochota učiť sa
- odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Neumann Consulting s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť.

V Neumann Consulting sme spojili niekoľkoročné odborné skúsenosti s vášňou pre prácu s ľuďmi a vytvorili sme model služieb, ktorými denne poskytujeme našim klientom efektívne riešenia.

Pracujeme v tíme talentovaných ľudí, ktorých entuziazmus a profesionalita sa odzrkadľujú na výbere tých najlepších kandidátov pre našich klientov.
Spoločnosť je držiteľom licencie na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3187824  Dátum zverejnenia: 16.10.2017