Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
NESS Slovensko, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme pravú ruku vedenia spoločnosti! Hľadáme kandidátku/kandidáta s reprezentatívnym vystupovaním a vynikajúcimi komunikačnými a organizačnými schopnosťami a vysokým pracovným nasadením.
Náplňou Tvojej práce bude:
- vybavovanie korešpondencie vedenia spoločnosti
- organizácia a prijímanie návštev, zabezpečenie pohostenia, zabezpečenie prezentačnej techniky, zabezpečenie miestnosti
- organizácia pracovných schôdzok, koordinácia času a miesta stretnutí
- koordinácia a administratívne zabezpečenie zahraničných pracovných ciest
- komunikácia s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb pri pracovných cestách
- zodpovednosť za evidenciu dochádzky vedenia spoločnosti v dochádzkovom systéme
- príprava vyúčtovaní členov vedenia spoločnosti
- administratívne práce podľa potreby vedenia spoločnosti
- aktívna účasť na organizácii interných eventov a akcií
- tvorba výstupov a korešpondencie s využitím MS Word, MS Excel a MS PowerPoint
- spracovanie objednávok a zadávanie nových dodávateľov do systému SAP
Náplňou Tvojej práce bude:
- vybavovanie korešpondencie vedenia spoločnosti
- organizácia a prijímanie návštev, zabezpečenie pohostenia, zabezpečenie prezentačnej techniky, zabezpečenie miestnosti
- organizácia pracovných schôdzok, koordinácia času a miesta stretnutí
- koordinácia a administratívne zabezpečenie zahraničných pracovných ciest
- komunikácia s dodávateľmi a poskytovateľmi služieb pri pracovných cestách
- zodpovednosť za evidenciu dochádzky vedenia spoločnosti v dochádzkovom systéme
- príprava vyúčtovaní členov vedenia spoločnosti
- administratívne práce podľa potreby vedenia spoločnosti
- aktívna účasť na organizácii interných eventov a akcií
- tvorba výstupov a korešpondencie s využitím MS Word, MS Excel a MS PowerPoint
- spracovanie objednávok a zadávanie nových dodávateľov do systému SAP
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Možnosť odborného aj jazykového vzdelávania
Motorové vozidlo aj na súkromné účely
Mobilný telefón aj na súkromné účely
5 dní dovolenky navyše
Možnosť práce z domu
Prepracovaný systém benefitov pre oblasť zdravia, športu, relaxu
Možnosť odborného aj jazykového vzdelávania
Motorové vozidlo aj na súkromné účely
Mobilný telefón aj na súkromné účely
5 dní dovolenky navyše
Možnosť práce z domu
Prepracovaný systém benefitov pre oblasť zdravia, športu, relaxu
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Informačné technológie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ideálnou kandidátkou/kandidátom je spoľahlivý, kreatívny, dynamický uchádzač s chuťou učiť sa nové veci, ktorý má:
- aspoň 2 roky skúseností na podobnej pozícii
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- skúsenosti s využívaním balíka MS Office, najmä Word, Excel a Powerpoint.
- znalosť a skúsenosti so systémom SAP MM výhodou
- vynikajúce organizačné schopnosti
- skúsenosti pracovať samostatne
- aspoň 2 roky skúseností na podobnej pozícii
- aktívnu znalosť anglického jazyka
- skúsenosti s využívaním balíka MS Office, najmä Word, Excel a Powerpoint.
- znalosť a skúsenosti so systémom SAP MM výhodou
- vynikajúce organizačné schopnosti
- skúsenosti pracovať samostatne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na Slovensku sme súčasťou globálnej spoločnosti Ness Digital Engineering s technologickými centrami v Bratislave a Košiciach, v ktorých zamestnávame približne 600 IT expertov.
Patríme tak k najvýznamnejším spoločnostiam na trhu. V regióne strednej a východnej Európy máme ďalšie inovačné centrá v Českej republike a Rumunsku a dohromady viac ako 1 500 odborníkov. S dvadsať jedna pobočkami v jedenástich krajinách a viac ako 4 000 zamestnancami obsluhujeme našich klientov po celom svete.
Patríme tak k najvýznamnejším spoločnostiam na trhu. V regióne strednej a východnej Európy máme ďalšie inovačné centrá v Českej republike a Rumunsku a dohromady viac ako 1 500 odborníkov. S dvadsať jedna pobočkami v jedenástich krajinách a viac ako 4 000 zamestnancami obsluhujeme našich klientov po celom svete.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3212074
Dátum zverejnenia: 18.10.2017
2017-10-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: NESS Slovensko, a.s.