Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Facility manager/ project manager
NELIRENT, s. r. o.
Miesto práce
Michalská 20, 811 01 Staré Mesto
Michalská 20, 811 01 Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- riadenie projektu a technická komunikácia s dodávateľmi, subdodávateľmi, inžinieringom, inštitúciami a klientami
- na základe zadania riadi a kontroluje technickú dokumentáciu ( technickú a výkresovú časť a stavebný denník)
- realizácia investičných projektov, riadenie procesov a evidencie a prevádzky objektov
- pravidelná kontrola budov, aktívna komunikácia s nájomcami
- zodpovednosť za zverené projekty ich riadenie, komunikácia s dodávateľmi
- zabezpečovať opravy a údržby priestorov, v prípade rekonštrukcie a stavebných úprav aktívne riadi, kontroluje a hodnotí výkon prác, podklady pre vyúčtovanie nájomcov
- kontrola vykonávania revízií podľa zákona, archivácia dokumentov
- zmluvné jednania so súčasnými a potenciálnymi dodávateľmi
- zodpovednosť za správu budov, prevádzok a technologických zariadení
- dohľad a koordinácia rôznych stavebných a rekonštrukčných projektov
- korešpondencia s úradmi a subjektami zapojenými do výstavby
- administratívna správa objednávok a faktúr k stavebným projektom
- účasť na stavebných poradách a stavebných prehliadkach
- zodpovednosť za náklady na stavebné práce, vedenie projektov
- pasportizácia nehnuteľností, management prevádzky a údržby nehnuteľností
- na základe zadania riadi a kontroluje technickú dokumentáciu ( technickú a výkresovú časť a stavebný denník)
- realizácia investičných projektov, riadenie procesov a evidencie a prevádzky objektov
- pravidelná kontrola budov, aktívna komunikácia s nájomcami
- zodpovednosť za zverené projekty ich riadenie, komunikácia s dodávateľmi
- zabezpečovať opravy a údržby priestorov, v prípade rekonštrukcie a stavebných úprav aktívne riadi, kontroluje a hodnotí výkon prác, podklady pre vyúčtovanie nájomcov
- kontrola vykonávania revízií podľa zákona, archivácia dokumentov
- zmluvné jednania so súčasnými a potenciálnymi dodávateľmi
- zodpovednosť za správu budov, prevádzok a technologických zariadení
- dohľad a koordinácia rôznych stavebných a rekonštrukčných projektov
- korešpondencia s úradmi a subjektami zapojenými do výstavby
- administratívna správa objednávok a faktúr k stavebným projektom
- účasť na stavebných poradách a stavebných prehliadkach
- zodpovednosť za náklady na stavebné práce, vedenie projektov
- pasportizácia nehnuteľností, management prevádzky a údržby nehnuteľností
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť odborného rastu
- sickday
- príjemné pracovné prostredie
- možnosť odborného rastu
- sickday
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
stavebníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
skúsenosti v oblasti stavebníctvo, správa budov
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívnosť, spoľahlivosť, reprezentatívne vystupovanie, lojálnosť, kreatívnosť,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Náplňou spoločnosti (Amigal Group SK, s.r.o.) je od roku 1993 poskytovanie poradenstva, sprostredkovanie a zastupovanie v oblasti nákupov, predaja a prenájmu komerčných nehnuteľností a areálov. Špecializácia spoločnosti je rozpredaj komerčných nehnuteľností po jednotkách pre menšie spoločnosti a investorov.
Kladieme dôraz predovšetkým na ziskovosť s ohľadom na dlhodobo udržateľný stav kvality nehnuteľností. Zabezpečujeme čiastočné alebo úplné financovanie nehnuteľností. V tomto ohľade spolupracujeme s celou radou bankových inštitúcií na českom a slovenskom trhu. V oblasti komerčných nehnuteľností sa pohybujeme už viac než 20 rokov.
https://amigalgroup.sk/
Kladieme dôraz predovšetkým na ziskovosť s ohľadom na dlhodobo udržateľný stav kvality nehnuteľností. Zabezpečujeme čiastočné alebo úplné financovanie nehnuteľností. V tomto ohľade spolupracujeme s celou radou bankových inštitúcií na českom a slovenskom trhu. V oblasti komerčných nehnuteľností sa pohybujeme už viac než 20 rokov.
https://amigalgroup.sk/
ID: 3735177
Dátum zverejnenia: 19.6.2023
2023-06-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Projektant, Projektový manažér, Správca budov Spoločnosť: NELIRENT, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac