Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
nebotra consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava Hlavná Stanica, Námestie Franza Liszta, Staré Mesto
Bratislava Hlavná Stanica, Námestie Franza Liszta, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2020
01.11.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacBudú zdielané počas osobného stretnutia s kandidátom
1 300 EUR/mesiacBudú zdielané počas osobného stretnutia s kandidátom
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vystavovanie vyšlých a kontrola došlých faktúr, príprava podkladov pre účtovníctvo,
• priraďovanie platieb na základe výpisov,
• práca s pokladňou,
• sledovanie stavu pohľadávok, upomienkové konanie,
• príprava podkladov pre spracovanie miezd,
• evidencia dochádzky,
• evidovanie nákladov na jednotlivé obchodné prípady,
• spracovanie zmlúv pre klientov,
• starostlivosť o archiváciu,
• príprava dokumentácie pre interné a externé audity,
• zabezpečovanie vizitiek a iného marketingového materiálu,
• organizácia firemných podujatí,
• koordinácia administratívnych činností, reporting.
• priraďovanie platieb na základe výpisov,
• práca s pokladňou,
• sledovanie stavu pohľadávok, upomienkové konanie,
• príprava podkladov pre spracovanie miezd,
• evidencia dochádzky,
• evidovanie nákladov na jednotlivé obchodné prípady,
• spracovanie zmlúv pre klientov,
• starostlivosť o archiváciu,
• príprava dokumentácie pre interné a externé audity,
• zabezpečovanie vizitiek a iného marketingového materiálu,
• organizácia firemných podujatí,
• koordinácia administratívnych činností, reporting.
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilnú pozíciu s dynamickou prácou v mladom tíme, s technickými
vychytávkami,
- účasť na zaujímavých projektoch,
- kontinuálne vzdelávanie a kariérny rast,
- časová a priestorovú flexibilitu,
- nefinančné benefity.
vychytávkami,
- účasť na zaujímavých projektoch,
- kontinuálne vzdelávanie a kariérny rast,
- časová a priestorovú flexibilitu,
- nefinančné benefity.
Informácie o výberovom konaní
Táto pozícia je zaujímavá pre ľudí, ktorí majú radi administratívnu prácu, neboja sa kopy papierov, vedia si nájsť svoj systém práce a majú vo veciach poriadok.
Spája v sebe administratívnu a ekonomickú agendu, ako aj kreativitu .
Spája v sebe administratívnu a ekonomickú agendu, ako aj kreativitu .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť s fakturáciou a vedením ekonomickej agendy,
• komunikačné a prezentačné zručnosti,
• analytické myslenie, samostatnosť rozhodovania, • príjemné vystupovanie,
• strojopis,
• znalosť Anglického jazyka (prevažne emailová komunikácia),
• vodičský preukaz sk. B.
• komunikačné a prezentačné zručnosti,
• analytické myslenie, samostatnosť rozhodovania, • príjemné vystupovanie,
• strojopis,
• znalosť Anglického jazyka (prevažne emailová komunikácia),
• vodičský preukaz sk. B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť nebotra consulting s.r.o. poskytuje klientom asistenčné služby s dôrazom na komplexnosť a individuálny prístup ku každému obchodnému prípadu. Naším cieľom je podporiť klienta pri formovaní nápadu a pomôcť pri jeho realizácii. Hlavnými oblasťami pôsobenia našej spoločnosti sú consulting v oblasti financovania podnikateľských zámerov, fundraising, projektový manažment pri implementácii projektov, personálny a procesný audit, školenia zamestnancov, organizácia podujatí, preklady a lokalizácia dokumentov.
ID: 3509236
Dátum zverejnenia: 14.8.2020
2020-08-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Office manager, Pokladník, Recepčná Spoločnosť: nebotra consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac