Učiteľ profesijného rozvoja 1. stupňa ZŠ a UPR s aprobáciou prírodovedné predmety a UPR s aprobáciou so spoločensko - vednými predmetmi
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Bratislava
plný úväzok
dohodou
1 420 - 2 000 EUR/mesiacOdmeňovanie v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ponúkaný minimálny plat zodpovedá kvalifikačným predpokladom pre uvedenú pracovnú pozíciu zaradenú do platovej triedy 8. Po preukázaní nároku možné priznať príplatok za profesijný rozvoj.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Povolanie učiteľ profesijného rozvoja je regulované zákonom č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a stanovené vyhláškou MŠVVŠ SR č. 173/2023 Z. z..
Podľa zákona a vyhlášky musíte spĺňať tieto podmienky, aby ste sa mohli uchádzať o pozíciu UPR:
min. 1. atestácia,
min. 7 rokov prax vo výkone činnosti pedagogického zamestnanca (vítaná prax v základnej alebo strednej škole),
min. VŠ. vzdelanie II stupňa v jednom z uvedených študijných programov.
Hlavné činnosti a zodpovednosti
samostatné riešenie a koordinácia úloh v oblasti výchovy a vzdelávania, uskutočňuje programy vzdelávania a podieľa sa na ich tvorbe,
podieľa sa na tvorbe profesijných štandardov,
poskytuje poradenstvo a odborno-metodickú podporu pedagogickým a odborným zamestnancom a spolupracuje so školami, školskými zariadeniami a zariadeniami sociálnej pomoci v oblasti profesijného rozvoja,
vykonáva činnosti súvisiace s výkonom atestácií v atestačnej organizácii,
zúčastňuje sa na činnosti skúšobných komisií a atestačných komisií,
vyhodnocuje kvalitu uskutočneného vzdelávania a navrhuje riešenia na zvýšenie kvality vzdelávania,
realizuje odborné podujatia na vybrané odborno-didaktické témy,
tvorí učebné materiály a učebné zdroje na lektorovanie v programoch vzdelávania a na odborných podujatiach,
zabezpečuje publikačnú činnosť vo forme odborných článkov do domácich periodík,
tvorí príspevky a prezentácie na odborné konferencie,
participuje na tvorbe a realizácii národných a medzinárodných projektov.
Vzhľadom na časté vykonávanie práce v online prostredí je potrebné mať vysokú úroveň digitálnych zručností.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• home office (5 dní za mesiac)
• pracovná doba 37,5 h
• pružný pracovný čas
• MULTISPORT karta
• príspevok na DDS
• podpora vzdelávania a osobného rozvoja zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Jednotlivé žiadosti posúdime a telefonicky budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí skutočne spĺňajú požadované kvalifikačné požiadavky a počet rokov praxe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Teams - Pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Pokročilý
Moodle - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Oceníme, keď budete mať tieto vlastnosti:
• dobré komunikačné a argumentačné schopnosti,
• tímová spolupráca,
• flexibilita, iniciatívnosť, cieľavedomosť, tvorivosť,
• efektívne plánovanie a organizovanie práce,
• motivácia vzdelávať sa a pracovať na svojom profesijnom rozvoji.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národný inštitút vzdelávania a mládeže pôsobí v oblasti predprimárneho vzdelávania, základného vzdelávania a stredného vzdelávania, špeciálneho vzdelávania a inkluzívneho vzdelávania, základného umeleckého vzdelávania, jazykového vzdelávania a záujmového vzdelávania, v oblasti podpory profesijného rozvoja pedagogických zamestnancov odborných zamestnancov, v oblasti celoživotného vzdelávania, v oblasti práce s mládežou a v oblasti monitorovania a hodnotenia kvality výchovy a vzdelávania a výskumu v uvedených oblastiach.
Poskytuje vzdelávanie a poradenstvo pedagogickým a nepedagogickým zamestnancom, metodicky usmerňuje školy a školské zariadenia, aplikuje pedagogický výskum, organizuje predmetové olympiády a súťaže, poskytuje externé testovanie na školách, neformálne vzdelávanie mládeže či spravovanie knižničného fondu. Zároveň reflektuje potreby vzdelávania pre moderné školstvo, plní aktivity z Plánu obnovy a odolnosti SR a realizuje projekty financované Európskou úniou na národnej a medzinárodnej úrovni.