Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Učiteľ profesijného rozvoja NP DiTEdu - BA, TT, NR, KN, TN, ZA, BB, PO, KE.
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
skrátený úväzok
ihneď
1 420 EUR/mesiacOdmeňovanie v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ponúkaný minimálny plat zodpovedá kvalifikačným predpokladom pre uvedenú pracovnú pozíciu zaradenú do platovej triedy 8. Bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore v rámci výberového konania.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V rámci výberového konania pre národný projekt Digitálna transformácia vzdelávania a školy v rámci všetkých našich pracovísk NIVaMu ponúkame možnosť prihlásiť sa skúseným odborníkom na pozíciu učiteľ profesijného rozvoja s aprobáciou občianska náuka a umenie a kultúra pre stredné školy.
Učiteľ profesijného rozvoja na NP DiTEdu sa podieľa:
- na tvorbe a inovácii obsahu a metodiky vzdelávania v MŠ, ZŠ a SŠ so zameraním na rozvíjanie digitálnych kompetencií,
- na formálnom a neformálnom vzdelávaní, pedagogických a odborných zamestnancov, na tvorbe analýz a odporúčaní pre implementáciu opatrení v oblasti digitálnej transformácie vzdelávania,
- na realizácii odborných seminárov, na realizácii edukačného výskumu, na sieťovaní učiteľov, na realizácii popularizačných aktivít a podobne.
Hlavné činnosti a zodpovednosť:
- analyzuje vzdelávacie potreby pedagogických/odborných zamestnancov,
- uskutočňuje programy vzdelávania a podieľa sa ich tvorbe,
- podieľa sa na tvorbe a aktualizácii metodických materiálov, profesijných štandardov,
- poskytuje poradenstvo a odborno-metodickú podporu pedagogickým a odborným zamestnancom a spolupracuje so školami, školskými zariadeniami a zariadeniami sociálnej pomoci v oblasti profesijného rozvoja,
- vykonáva činnosti súvisiace s výkonom atestácií v atestačnej organizácii,
- zúčastňuje sa na činnosti skúšobných komisií a atestačných komisií,
- vyhodnocuje kvalitu uskutočneného vzdelávania a navrhuje riešenia na zvýšenie kvality vzdelávania,
- realizuje odborné podujatia na vybrané odborno-didaktické témy,
- vytvára prípravy/scenáre vzdelávania na realizáciu konkrétnych aktivít programu vzdelávania,
- tvorí učebné materiály a učebné zdroje na lektorovanie v programoch vzdelávania a na odborných podujatiach,
- zabezpečuje publikačnú činnosť vo forme odborných článkov do domácich periodík,
- tvorí príspevky a prezentácie na odborné konferencie.
Do výberového konania sa môžu prihlásiť všetci motivovaní učitelia, ktorí sa chcú venovať profesijnému rozvoju pedagogických a odborných zamestnancov a spĺňajú kvalifikačné a odborné predpoklady stanovené vyhláškou MŠVVŠ SR č. 173/2023 Z. z..
- s 1. atestáciou,
- 7 rokov prax vo výkone činnosti pedagogického zamestnanca,
- VŠ. vzdelanie II stupňa s aprobáciou: občianska náuka a umenie a kultúra pre stredné školy,
- 3 roky aktívneho využívania digitálnych technológií vo vyučovaní.
Povolanie učiteľ profesijného rozvoja je regulované zákonom č. 138/2019 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch.
Pracovný pomer je na čiastočný úväzok, rozvrhnutie pracovného času je na dohode s uchádzačom.
Pracovná pozícia je viazaná na plnenie cieľov, míľnikov a aktivít pre Program Slovensko / Kvalitné a inkluzívne vzdelávanie / Zvýšenie kvality, inkluzívnosti a účinnosti systémov vzdelávania a odbornej prípravy, ako aj ich relevantnosti z hľadiska trhu práce okrem iného prostredníctvom potvrdzovania výsledkov neformálneho vzdelávania a informálneho učenia sa s cieľom podporiť nadobúdanie kľúčových kompetencií vrátane podnikateľských a digitálnych zručností, a tiež prostredníctvom podpory zavádzania systémov duálnej odbornej prípravy a učňovskej prípravy / NP Digitálna transformácia vzdelávania a školy, za realizáciu ktorého zodpovedná Národný inštitút vzdelávania a mládeže.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• home office (5 dní)
• pracovná doba 37,5 h
• pružný pracovný čas
• MULTISPORT karta
• príspevok na DDS
• podpora vzdelávania a osobného rozvoja zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Jednotlivé žiadosti posúdime a telefonicky môžeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí skutočne spĺňajú stanovené zákonné kvalifikačné požiadavky a počet rokov praxe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou pre pedagogických zamestnancov/učiteľ prof. rozvoja je:
• VŠ vzdelanie II. alebo III. stupňa
• min. 1. atestácia
• preukázateľných 7 rokov praxe vo výkone činnosti pedagogického zamestnanca.
Oceníme, keď budete mať tieto vlastnosti:
• dobré komunikačné a argumentačné schopnosti,
• tímová spolupráca,
• flexibilita, iniciatívnosť, cieľavedomosť,
• efektívne plánovanie a organizovanie práce,
• motivácia vzdelávať sa a pracovať na svojom profesijnom rozvoji.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národný inštitút vzdelávania a mládeže pôsobí v oblasti predprimárneho vzdelávania, základného vzdelávania a stredného vzdelávania, špeciálneho vzdelávania a inkluzívneho vzdelávania, základného umeleckého vzdelávania, jazykového vzdelávania a záujmového vzdelávania, v oblasti podpory profesijného rozvoja pedagogických zamestnancov odborných zamestnancov, v oblasti celoživotného vzdelávania, v oblasti práce s mládežou a v oblasti monitorovania a hodnotenia kvality výchovy a vzdelávania a výskumu v uvedených oblastiach.
Poskytuje vzdelávanie a poradenstvo pedagogickým a nepedagogickým zamestnancom, metodicky usmerňuje školy a školské zariadenia, aplikuje pedagogický výskum, organizuje predmetové olympiády a súťaže, poskytuje externé testovanie na školách, neformálne vzdelávanie mládeže či spravovanie knižničného fondu. Zároveň reflektuje potreby vzdelávania pre moderné školstvo, plní aktivity z Plánu obnovy a odolnosti SR a realizuje projekty financované Európskou úniou na národnej a medzinárodnej úrovni.