Riaditeľ odboru hospodárskej správy

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Miesto práce
Trenčianska 55, Bratislava Ružinov 824 80, Hlohovecká 2 951 41 Lužianky, Bratislava, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Samostatné vykonávanie odbornej, organizačnej, riadiacej a kontrolnej činnosti súvisiacej so správou hnuteľného a nehnuteľného majetku celej organizácie
• Zodpovednosť za vedenie operatívnej evidencie hnuteľného a nehnuteľného majetku
• Dodržiavanie zmlúv organizácie týkajúcich sa nehnuteľného a hnuteľného majetku
• Zabezpečenie predbežných kontrol účtovných operácií
• Zaistenie účtovných a fyzických presunov majetku na príslušné hospodárske strediská
• Zabezpečovanie vyraďovania, prevodov majetku organizácie, inventarizácie majetku v celom rozsahu,
• Zabezpečenie organizácie riadnej a mimoriadnej inventarizácie majetku a zásob
• Zodpovednosť za spracovanie podkladov na vyradenie nepotrebného majetku
• V súčinnosti s právnym oddelením, zabezpečenie podkladov pre ponukové konanie na predaj prebytočného nehnuteľného, hnuteľného a drobného majetku
• Zodpovednosť za spracovanie evidencie majetku v aplikácii
• Plánovanie a monitorovanie procesov pre oblasť údržby
• Príprava rozpočtu na zabezpečenie chodu a údržby spravovaného majetku organizácie, zodpovednosť za rozpočet
• Podieľanie sa na rokovaniach s dodávateľmi
• Zodpovednosť za spracovanie podkladov a technickej dokumentácie pre verejné obstarávanie
• V spolupráci s oddelením verejného obstarávania realizuje výber najvýhodnejších dodávateľov externých služieb
• Príprava a zabezpečenie výkonu v oblasti investičnej činnosti organizácie
• Návrh opatrení smerujúcich k hospodárnemu využitiu majetku organizácie
• Návrh a podiel na realizácii opatrení spojených so zabezpečením objektov organizácie pred neoprávneným vniknutím
• Participácia na rôznych projektoch organizácie
• Delegovanie komunikácie s nájomníkmi, riešenie prípadných reklamácií
• Zodpovednosť za hospodárne a efektívne investovanie finančných prostriedkov do nákupu ako aj do údržby a opráv majetku a technicko-materiálneho vybavenia nehnuteľného a hnuteľného majetku
• Zodpovednosť za prevádzku autoparku a poľnohospodárskej techniky organizácie
• Zabezpečenie archivácie dokumentov súvisiacich so správou budov, výkon reportingu
• Vedenie, koordinácia, motivácia, hodnotenie a kontrola zamestnancov odboru hospodárskej správy
• Koordinácia, hodnotenie a kontrola pracovníkov na recepciách a dodávateľov služieb napr. strážnej služby a upratovacej služby
• Zodpovednosť za pravidelné a včasné odborné prehliadky, revízie a skúšky na všetky typy zariadení, ktoré si ich vo svojej prevádzke vyžadujú v zmysle platných predpisov, ako aj za preventívnu protipožiarnu ochranu
• Riadenie postupov údržby a opráv, koordinácia všetkých aktivít realizovaných prostredníctvom zmluvných partnerov
• Zodpovednosť za implementáciu BOZP a PO
• Zabezpečenie aktualizácie príslušných údajov v informačnom systéme po realizovaných zmenách u všetkých zamestnancov
• Vytvorenie a náležité vybavenie priestorov pre novoprijatých a presťahovaných zamestnancov
• Zabezpečenie opatrení spojených s optimálnym využitím energií (elektrická energia, plyn, PHM) a vody
• Zabezpečenie agendy spojenej s nakladaním s odpadmi, ktoré produkuje organizácia
• S prácou je spojené cestovanie cca 25% pracovnej doby - len SK

Zamestnanecké výhody, benefity

• Príležitosť pre ďalší odborný rast
• Uplatnenie vedomostí a skúsenosti
• Benefity pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Vybraní uchádzači budú kontaktovaní osobne a pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické/management/ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti so správou investičného majetku
• Referencie – predchádzajúce zamestnanie, skúsenosť na podobnej pozícii
• Skúsenosť s projektovým manažmentom
• Dobré organizačné a komunikačné schopnosti
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Samostatnosť, flexibilita, bezúhonnosť, Technické a logické myslenie, organizačné schopnosti, komunikatívnosť, zmysel pre zodpovednosť, dôslednosť a presnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum (NPPC) je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky. Hlavná činnosť NPPC je vykonávaná prostredníctvom 4 výskumných ústavov a spočíva v realizovaní výskumu a zhromažďovaní poznatkov z oblasti využívania a ochrany prírodných pôdnych zdrojov a vody pre pestovanie rastlín a chov zvierat, zabezpečenia kvality, bezpečnosti a konkurencieschopnosti potravín i nepotravinárskych výrobkov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2914898  Dátum zverejnenia: 19.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou