Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor technickej podpory v call centre
Národné centrum zdravotníckych informácií
Miesto práce
Bratislava, okres Zvolen
Bratislava, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Technická podpora koncových užívateľov na základe telefonických a písomných požiadaviek
Konzultácie a poskytovanie informácií o spôsoboch riešenia porúch
Evidencia, management a spracovanie požiadaviek o službu a incidentov do interného nástroja
Komunikácia s technikmi a partermi technickej podpory
Sledovanie a komunikácia výpadkov systému
Tvorba reportov
Spolupráca pri implementácii nových funkcionalít
Poskytovanie komplexných informácií v oblasti Národného zdravotníckeho informačného systému
Konzultácie a poskytovanie informácií o spôsoboch riešenia porúch
Evidencia, management a spracovanie požiadaviek o službu a incidentov do interného nástroja
Komunikácia s technikmi a partermi technickej podpory
Sledovanie a komunikácia výpadkov systému
Tvorba reportov
Spolupráca pri implementácii nových funkcionalít
Poskytovanie komplexných informácií v oblasti Národného zdravotníckeho informačného systému
Zamestnanecké výhody, benefity
O 5 dní dovolenky viac
Príspevok zamestnávateľa na DDS
Možnosť kariérneho rastu
Stravné lístky
Príspevok zamestnávateľa na DDS
Možnosť kariérneho rastu
Stravné lístky
Informácie o výberovom konaní
Vzhľadom k veľkému počtu uchádzačov, budeme odpovedať len vybraným kandidátom, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor k nám do spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s prácou v oblasti Help desku výhodou
Znalosť IT prostredia, prvkov infraštruktúry a väzieb medzi nimi
Všeobecný prehľad o nových trendoch v oblasti IT
Znalosť ITILu výhodou
Komunikatívnosť, bezchybný rečový prejav
Zodpovednosť a profesionálne vystupovanie
Analytické schopnosti, zákaznícka orientácia
Schopnosť rýchleho osvojovania si nových poznatkov
Znalosť IT prostredia, prvkov infraštruktúry a väzieb medzi nimi
Všeobecný prehľad o nových trendoch v oblasti IT
Znalosť ITILu výhodou
Komunikatívnosť, bezchybný rečový prejav
Zodpovednosť a profesionálne vystupovanie
Analytické schopnosti, zákaznícka orientácia
Schopnosť rýchleho osvojovania si nových poznatkov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky.
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
ID: 3255428
Dátum zverejnenia: 22.1.2018
2018-01-22
lokalita: Bratislava, okres Zvolen Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Národné centrum zdravotníckych informácií