Operátor technickej podpory v call centre

Národné centrum zdravotníckych informácií

Miesto práce
Bratislava, okres Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Technická podpora koncových užívateľov na základe telefonických a písomných požiadaviek
Konzultácie a poskytovanie informácií o spôsoboch riešenia porúch
Evidencia, management a spracovanie požiadaviek o službu a incidentov do interného nástroja
Komunikácia s technikmi a partermi technickej podpory
Sledovanie a komunikácia výpadkov systému
Tvorba reportov
Spolupráca pri implementácii nových funkcionalít
Poskytovanie komplexných informácií v oblasti Národného zdravotníckeho informačného systému

Zamestnanecké výhody, benefity

O 5 dní dovolenky viac
Príspevok zamestnávateľa na DDS
Možnosť kariérneho rastu
Stravné lístky

Informácie o výberovom konaní

Vzhľadom k veľkému počtu uchádzačov, budeme odpovedať len vybraným kandidátom, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor k nám do spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti s prácou v oblasti Help desku výhodou
Znalosť IT prostredia, prvkov infraštruktúry a väzieb medzi nimi
Všeobecný prehľad o nových trendoch v oblasti IT
Znalosť ITILu výhodou
Komunikatívnosť, bezchybný rečový prejav
Zodpovednosť a profesionálne vystupovanie
Analytické schopnosti, zákaznícka orientácia
Schopnosť rýchleho osvojovania si nových poznatkov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky.
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
ID: 3255428  Dátum zverejnenia: 22.1.2018