Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor call centra - prijímanie hovorov, poskytovanie informácií
Národné centrum zdravotníckych informácií
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacK mzde prináležia zákonné príplatky za prípadnú prácu nadčas, cez víkend a podobne.
800 EUR/mesiacK mzde prináležia zákonné príplatky za prípadnú prácu nadčas, cez víkend a podobne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Prijímanie telefonických hovorov vedených na NCZI
- Zapisovanie a evidencia hovorov
- Telefonická podpora projektov eZdravie, COVID, eKaranténa, eAlerts a pod.
- práca v 2-zmennej prevádzke v čase od 7:00 do 15: 00 hod., od 12:00 do 20:00 hod. od pondelka do piatka (zmeny sú vopred plánované)
- možná práca cez víkend formou preplatených nadčasov vrámci zákona
- Zapisovanie a evidencia hovorov
- Telefonická podpora projektov eZdravie, COVID, eKaranténa, eAlerts a pod.
- práca v 2-zmennej prevádzke v čase od 7:00 do 15: 00 hod., od 12:00 do 20:00 hod. od pondelka do piatka (zmeny sú vopred plánované)
- možná práca cez víkend formou preplatených nadčasov vrámci zákona
Zamestnanecké výhody, benefity
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Príspevok zamestnávateľa na DDS
- Možnosť kariérneho rastu
- Stravné lístky v hodnote 4.80 EUR
- Príspevok zamestnávateľa na DDS
- Možnosť kariérneho rastu
- Stravné lístky v hodnote 4.80 EUR
Informácie o výberovom konaní
Call centrum pokrýva prevádzku od pondelka do piatka v čase od 07.00 - 20.00 hod..
Prosíme, zvážte túto skutočnosť pred tým, než nám zašlete svoj životopis.
Vzhľadom k veľkému počtu uchádzačov budeme odpovedať len vybraným kandidátom, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor k nám do spoločnosti.
Prosíme, zvážte túto skutočnosť pred tým, než nám zašlete svoj životopis.
Vzhľadom k veľkému počtu uchádzačov budeme odpovedať len vybraným kandidátom, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor k nám do spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Požadovaná skúsenosť s prácou na call centre alebo v oblasti klientskej podpory
- Výborné komunikačné zručnosti
- Stresová odolnosť
- Zodpovednosť, samostatnosť
- Klientská orientácia
- Profesionálny prístup k práci
- Príjemný prejav v telefóne
- Výborné komunikačné zručnosti
- Stresová odolnosť
- Zodpovednosť, samostatnosť
- Klientská orientácia
- Profesionálny prístup k práci
- Príjemný prejav v telefóne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) je štátna príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky.
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
NCZI analyzuje zdravotnícke informácie, zároveň je poverené riadením projektu elektronického zdravotníctva (ezdravie).
ID: 3180452
Dátum zverejnenia: 29.6.2020
2020-06-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Telefonický operátor Spoločnosť: Národné centrum zdravotníckych informácií
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac