Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
koordinátor/ koordinátorka zmenových požiadaviek
Národná banka Slovenska
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1845 €
od 1845 €
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Charakteristika práce:
Komplexné riešenie a koordinácia pridelených zmenových požiadaviek a služieb IT počas celého životného cyklu vrátane monitorovania, vykazovania, prípravy, dohliadania, realizácie a vyhodnotenia.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Posudzuje, plánuje, schvaľuje a koordinuje pridelené zmenové požiadavky a požiadavky na zmenu služby IT počas celého životného cyklu zmeny.
• Plánuje a koordinuje časový priebeh všetkých fáz zmenovej požiadavky /BAU/ štandardnej zmeny.
• Analyzuje, koordinuje a riadi projekty, stretnutia projektového tímu ako zabezpečuje všetky požadované zdroje.
• Vyvíja reporty a dashboardy zobrazujúce praktické metriky a hlavné ukazovatele výkonnosti (KPI).
• Vykonáva inicializačné zhodnotenie IT požiadaviek.
• Pripravuje komplexné podklady do plánov a vykazovania zmenových požiadaviek.
• Monitoruje a vyhodnocuje zmenové požiadavky a definuje riziká.
• Monitoruje stav realizácie opatrení z auditov, bezpečnostných testovaní a hodnotení rizík identifikovaných pri realizácii projektov a zmien IT.
• Plánuje rozpočet na zmenové požiadavky a sleduje jeho čerpanie v príslušných informačných systémoch.
• Pripravuje vecné zadania pre výberové konania na externých dodávateľov IT služieb a pripravuje podklady na verejné obstarávanie.
• Spolupracuje na identifikácii a popise štandardných zmien.
• Poskytuje konzultačnú činnosť v oblasti riadenia zmien.
Komplexné riešenie a koordinácia pridelených zmenových požiadaviek a služieb IT počas celého životného cyklu vrátane monitorovania, vykazovania, prípravy, dohliadania, realizácie a vyhodnotenia.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Posudzuje, plánuje, schvaľuje a koordinuje pridelené zmenové požiadavky a požiadavky na zmenu služby IT počas celého životného cyklu zmeny.
• Plánuje a koordinuje časový priebeh všetkých fáz zmenovej požiadavky /BAU/ štandardnej zmeny.
• Analyzuje, koordinuje a riadi projekty, stretnutia projektového tímu ako zabezpečuje všetky požadované zdroje.
• Vyvíja reporty a dashboardy zobrazujúce praktické metriky a hlavné ukazovatele výkonnosti (KPI).
• Vykonáva inicializačné zhodnotenie IT požiadaviek.
• Pripravuje komplexné podklady do plánov a vykazovania zmenových požiadaviek.
• Monitoruje a vyhodnocuje zmenové požiadavky a definuje riziká.
• Monitoruje stav realizácie opatrení z auditov, bezpečnostných testovaní a hodnotení rizík identifikovaných pri realizácii projektov a zmien IT.
• Plánuje rozpočet na zmenové požiadavky a sleduje jeho čerpanie v príslušných informačných systémoch.
• Pripravuje vecné zadania pre výberové konania na externých dodávateľov IT služieb a pripravuje podklady na verejné obstarávanie.
• Spolupracuje na identifikácii a popise štandardných zmien.
• Poskytuje konzultačnú činnosť v oblasti riadenia zmien.
Zamestnanecké výhody, benefity
Základná zložka mzdy:od 1845 €
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas,
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením,
• možnosť získať odmeny za výsledky práce,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
Doplňujúce informácie:
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka so skúsenosťami v oblasti riadenia zmien služieb IT. Náš nový kolega, alebo kolegyňa by mala mať skúsenosti s posudzovaním, plánovaním, schvaľovaním a koordináciou pridelených požiadaviek na zmeny služieb IT počas celého životného cyklu zmeny. Táto pozícia si vyžaduje tímového ducha a dobré komunikačné schopnosti. Ak Vás oslovil popis rozhodujúcich činností a spĺňate kvalifikačné a odborné požiadavky, neváhajte a zašlite nám Váš životopis, čakajú nás mnohé výzvy, ku ktorým potrebujeme možno práve Vás.
Konkrétna výška mzdy bude závisieť od dosiahnutého vzdelania, doterajších pracovných skúseností a odborných vedomostí vybraného kandidáta.
Ponúkame najmä tieto benefity:
• pružný pracovný čas,
• týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
• 3 dni voľna na regeneráciu v súvislosti s ochorením,
• možnosť získať odmeny za výsledky práce,
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• profesijný a odborný rozvoj
Doplňujúce informácie:
Do nášho tímu hľadáme šikovného človeka so skúsenosťami v oblasti riadenia zmien služieb IT. Náš nový kolega, alebo kolegyňa by mala mať skúsenosti s posudzovaním, plánovaním, schvaľovaním a koordináciou pridelených požiadaviek na zmeny služieb IT počas celého životného cyklu zmeny. Táto pozícia si vyžaduje tímového ducha a dobré komunikačné schopnosti. Ak Vás oslovil popis rozhodujúcich činností a spĺňate kvalifikačné a odborné požiadavky, neváhajte a zašlite nám Váš životopis, čakajú nás mnohé výzvy, ku ktorým potrebujeme možno práve Vás.
Informácie o výberovom konaní
Zaujalo Vás toto miesto a chcete sa prihlásiť? Prosím kliknite nižšie na „Poslať spoločnosti životopis“ a budete presmerovaný priamo do nášho systému, kde vyplníte prihlasovací formulár. Termín na prihlásenie je najneskôr do 31.5.2021.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Bližšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete na: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov .
Pracovné miesto je prístupné bez ohľadu na pohlavie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
prírodovedné, technické, ekonomické, matematické, informatika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačný profil:
• vzdelanie: VŠ 2. stupeň
• zameranie: prírodovedné, technické, ekonomické, matematické, informatika
• relevantná prax v odbore: najmenej 5 rokov
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet, znalosť nástroja na riadenie zmenových požiadaviek napr.: AP OpenView, Jira, Broadcom, CA ServiceDesk Manager, BMC Helix/Remedy a pod.
• praktické skúsenosti s koordinovaním zmenových požiadaviek
• znalosti v oblasti postupov návrhov informačných systémov
• koncepčné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
• výhodou sú skúsenosti s informačnými systémami určenými na riadenie zmenových požiadaviek
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• tímová spolupráca
• organizačné a koordinačné schopnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• inovatívnosť a kreativita
• vzdelanie: VŠ 2. stupeň
• zameranie: prírodovedné, technické, ekonomické, matematické, informatika
• relevantná prax v odbore: najmenej 5 rokov
Odborný profil:
• aktívna znalosť anglického jazyka
• IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet, znalosť nástroja na riadenie zmenových požiadaviek napr.: AP OpenView, Jira, Broadcom, CA ServiceDesk Manager, BMC Helix/Remedy a pod.
• praktické skúsenosti s koordinovaním zmenových požiadaviek
• znalosti v oblasti postupov návrhov informačných systémov
• koncepčné zručnosti
• analytické zručnosti
• riešenie odborných problémov
• zručnosť aplikovať teoretické vedomosti do praxe
• výhodou sú skúsenosti s informačnými systémami určenými na riadenie zmenových požiadaviek
Profil sociálnych a osobnostných kompetencií:
• komunikačné zručnosti
• tímová spolupráca
• organizačné a koordinačné schopnosti
• spoľahlivosť a zodpovednosť
• inovatívnosť a kreativita
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Národná banka Slovenska (NBS) je nezávislou centrálnou bankou Slovenskej republiky. Vznikla 1. januára 1993 na základe zákona NR SR č. 566/1992 Zb. o Národnej banke Slovenska, ktorý určuje jej postavenie, funkcie a úlohy. Národná banka Slovenska je nezávislou inštitúciou, ktorej základnou funkciou je udržiavanie cenovej stability.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Od 1. januára 2009 je súčasťou Eurosystému. V spolupráci s Európskou centrálnou bankou a spolu s ostatnými centrálnymi bankami krajín eurozóny zabezpečuje stabilný menový vývoj a hospodársky rast v eurozóne. Medzi dôležité úlohy centrálnej banky patrí dohľad nad finančným trhom.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4081136
Dátum zverejnenia: 14.5.2021
2021-05-14
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT konzultant, IT projektový manažér Spoločnosť: Národná banka Slovenska
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1845 €